"אתה מתעסק איתנו? מי אתה?"

הרב זר הזהיר את בני גנץ: "בורא עולם יקרע לך את הצורה"

הרב דניאל זר, מגדולי המחזירים בתשובה, תקף בחריפות את בני גנץ והזהירו: "אתה מתעסק איתנו? בורא עולם יטפל בך", ואיחל ללפיד, יעלון וליברמן: "בורא עולם יעזור שיפלו מטה מטה" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

"אתה רוצה לטפל בנו גנץ? בורא עולם יקרע לך את הצורה, אתה משחק באש", ההתבטאות החריפה נשמעה אמש (רביעי) מפיו של ראש ישיבת 'אור דוד', ומבכירי המחזירים בתשובה, הגאון רבי דניאל זר.

ההתבטאות, הנחשפת לראשונה ב'כיכר השבת', הגיעה בעקבות אמירתו של בני גנץ כי יפעל להקים ממשלה ללא חרדים באומרו: "מה שקובע זה עקרונות הרוב. חייבים להגן על דרישות המיעוט, אבל אי אפשר לפעול רק על פיהם".

הגר"ד זר אמר את הדברים בפני מאות מתלמידיו בשיעורו השבועי. במהלך דבריו, פירט הרב זר מי הם אויבי עולם התורה ולמה אסור להצביע להם, תוך שהוא מונה את שמותיהם של לפיד, ליברמן, גנץ ויעלון.

"החוק אומר שראש ממשלה יכול לכהן תחת כתב אישום כי היו הרבה שיצאו אחרי זה זכאים, מה הם רוצים ממנו? הכל שקר, הכל טינופת", אמר הרב זר בדבריו, "גם יעלון הצטרף להסתה כשאמר 'הרבנים מתעלמים משחיתות של נתניהו בגלל הכספים לישיבות'. מה אתם נותנים בכלל? גרושים אגורות! הכל רמאות".

בשלב זה עבר הרב זר לתקוף את גנץ ששינה את קו הקמפיין של 'כחול לבן' והכריז כי יקים ממשלה ללא חרדים: "גנץ אומר בראיון לתקשורת אני רוצה להקים ממשלה לאומית, ליברלית חילונית, שתיקח על עצמה לטפל במיעוט החרדי. גנץ? פרעה גם אמר בא נטפל ביהודים האלה, בא נגמור אתם".

בשלב זה החריף הרב זר את הטון והזהיר את גנץ: "אתה מתעסק איתנו? בורא עולם יטפל בך, בורא עולם ייקח אותך. אתה רוצה לפגוע בתורה? מי אתה בכלל? מה אתה? עם ישראל עומד על התורה והישיבות. אתה רוצה לטפל בנו גנץ? בורא עולם יקרע לך את הצורה, אתה משחק באש".

"הם לא מתביישים, אתם יודעים מה הסוד? בחוץ לארץ היו אומרים - הכה ביהודים ותתפוס את השלטון, בארץ - הכה בחרדים ותגדל במנדטים", הסביר הרב זר לתלמידיו.

על יאיר לפיד, אמר הרב: "לפיד שוב נגד חרדים, עד עכשיו גנץ ויעלון הלכו נגד לפיד, פתאום עכשיו הפכו את העור שלהם. הם ראו את ליברמן. בורא עולם יעזור שיפלו מטה מטה ויקרסו בעזרת ה'. יום הבחירות זה יום הדין, התורה בסכנה, לפיד פגע בגיור, בישיבות ובמקוואות והרס את העולם החרדי".

בסיום דבריו החריפים, אמר הרב זר: "החילונים משתגעים ומשתוללים - החרדים הולכים וגדלים. זה מוציא אותם מדעתם. אני לא רואה אף אחד בעיניים. לא פוחד מאף אחד, גדלתי עם חילונים ברמת גן, אני לא רואה אף אחד בעיניים, מה אמת - זה אני עושה".

ב'כחול לבן' סירבו להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר