רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • והשבוע: השדרן שעזב את הרדיו, המלך שהתפלל בכותל, הבנש"ק שהתברך מהבנש"ק והיחצ"ן הקניין (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

• פדיחה משולשת: 'זופניק' הזדעזע הבוקר כשצילום של עיתון מסוים הגיע לוואטסאפו האישי, תחילה בשל הכותרת על פשיטת רגל כביכול במפלגה חרדית, אלא שאז הוא נחשף לתמונה שליוותה את הידיעה הסמוכה ונאלץ להעביר שלוש אצבעות על מצחו המיוזע, בכדי להירגע.

• נחמה באבל: אבל כבד פקד השבוע את שכונת הר נוף בפטירתה של הרבנית נעמי ברייטקופף ע"ה. 'זופניק' בא לנחם את ידידו למערכת חנני ואחיו העיתונאי שימען וכל המשפחה, אך למרות שנבלע בין הפראקים הרבים שפקדו את הבית הצליח לתעד את ח"כ אורי מקלב מפזר מילות נחמה. מן השמים תנוחמו.

מן השמים תנוחמו

• שעשוע ב'דגל': הבחירות בפתח וזו בהחלט התקופה האהובה על 'זופניק', בכל זאת, זה ה-זמן לתפוס את הכוכבים עם קצת פחות פוזה ממה שאנחנו רגילים. והפעם היה זה תורם של שלומי פולק ופנחס ארליך מלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' שניצלו את הרגע בו נדמה היה כי 'זופניק' לא באזור על מנת להשתעשע עם דודו בלוקה הצמוד של דוד אוחנה מטבריה.

ויעשו פולק וארליך שמח עם בלוקה

• חי ברמה: לאחר שחתם את חופשת הקיץ הארוכה בארצות-הברית, נחת מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר (קול חי)בישראל, כדי להיות מוכן בזמן לתחילת שנת הלימודים, אך קודם לכן נצפה טוקר עושה (שוב) שלום עם מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי.

טוקר ודרעי. שוב שלום (צילום: צביקה כהן)

מצב רוח עוצמתי: אנחנו לא יודעים אם שמתם לב, אבל איתמר בן גביר לא מפסיק לייצר כותרות באתר 'כיכר השבת'. השבוע 'זופניק' פגש את בן גביר, במצב רוח מרומם במיוחד, לצד מנכ"ל 'עוז והדר' חנוך דרנגר.

בן גביר במצב רוח

• רק בריאות: 'זופניק' לא ממש החליט למי להצביע, אבל כששוטטנו לנו באמצע הלילה ברחובות ירושלים, נתקלנו בפנים מוכרות, של החדש בזירה הארצית – יצחק פינדרוס, רוכש חפיסת סיגריות.

לבריאות, ר' יצחק (צילום: שמואל יעקובי)

• המשתוקקים: באותו ערב לכד 'זופניק' את אותו פינדרוס מעביר קורס בפוליטיקה למשתוקקים: דודי בלומנשטוק, מוישי זלושינסקי, דוד זוהר ויעקב מורגנבסר.

המשתוקקים

• ברכת שוואקי: מתכנן את הלהיט הבא? שיאו של הקיץ כבר מאחורינו, אבל אחרי שקיבל את ברכת מרן שר התורה, נראה כי מחכים לנו עוד כמה חודשים חמים עם גדול הזמר יעקב שוואקי.

שוואקי מתברך

שניים אוחזין: מי שלא ליוו את ילדיהם לבתי הספר ביום הראשון ללימודים הם ישראל קלרמן ואברהם בצלאל שהוכיחו כי שניים מסוגלים להחזיק בהגה תיק החינוך. 'זופניק' צפה בשניים נושאים תפילת הודאה על פתיחת שנה מוצלחת.

קלרמן ובצלאל פותחים שנה

• זה נגמר: אחרי תקופה קצרה ביחד, בני רבינוביץ ורדיו 'קול ברמה' - כבר לא.
- בני, יש סיכוי לקאמבק?
רבינוביץ: טו... טו... טו... (ניתוק, לא שופר)

חזן ומאושר: לא פעם אנחנו תופסים את הזמר והחזן דודו פישר משוטט באירועים שונים בלי מטרה ברורה, אך הפעם 'זופניק' תפס אותו בכניסה לביתו של הרבי מחב"ד זי"ע. הזמר בהחלט נראה מאושר מהחיים.

פישר בחב"ד (צילום: מנהלי קבוצת מיוזיק ניוז)

• התקשורת החרדית: בזמן שאבי מימרן והחברים חגגו בר מצוה בשירת ירושלים, נצפה בכניסה לאולם מ"מ ראה"ע ירושלים אליעזר ראוכברגר מתראיין לתאגיד 'כאן' לסדרה על התקשורת החרדית כשלצדו אבי גרינצייג מצוות האסטרטגיה של יהדות התורה והשדרן מנחם טוקר.

פאנל תקשורת

• יחצ"ן קניין: גם ליחצ"נים עסוקים כמו קובי איזק יש לפעמים בקרים פנויים. את אחד מהם הוא ניצל כדי להעמיס קניות בקניון איילון לקראת חתונת הבת, וכשהבחין ב'זופניק' לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו.

איזק בקניון

• גדולי הזמר: כמעט ולא היה לנו זמן אישי עם גדולי הזמר מרדכי בן דוד ושלומי גרטנר - אז ברור שברגע שהייתה לנו אפשרות לפגוש את הצמד ועוד להפתיע אותם, קפצנו על המציאה ויצאנו למשימה. הצמד ניצל ערב שקט ויצא לבילוי משותף במסעדת 'ברלה' הירושלמית. 'זופניק' קיווה שתגיע גם הזמנה להצטרף לשולחן אבל נצטרך לשמור את החלומות לפעם אחרת.

זמרים במסעדה

• תפילת הזמר: המלך, המתגורר בימים אלו ב'מגדלי מרדכי' ברחוב ירמיהו בירושלים, לא מתכוון לנוח לרגע. כנהוג בימי הרחמים והסליחות אנחנו לא ויתרנו על האפשרות לראות את המלך במקום המקדש ותפסנו את בן דוד בהגיעו לרחבת הכותל.

בן דוד בכותל (צילום: שלמה ליבוביץ)

מנוחת הצלם: בעוד כוכבי הביצה ניצלו את החופש כדי לברוח מהחום הכבד, לטוס לחופשות מפנקות בחו"ל או לחילופין להסתגר בבית עם המזגן, בחר צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג לתפוס תנומה בסמטאות שוק מחנה יהודה. לאחר שסיים את הרביצה היומית, גולדברג המשיך לדרכו - תוך שהוא מוודא שאנחנו עדיין שם מצלמים.

צלם צולם במנוחה

• צוחק כל הדרך אל הבנק: נדמה שהזמר החסידי אלי פרידמן מכוון לפסגה, והפעם לאחר שש שנות פיתוח, פרידמן יחל בשיווק 'נעלי בית' אורתופדיות.

• בנן של קדושים: בחתונת בנו של הרב פומרנץ תיעד 'זופניק' את הגה"צ רבי משה אביחצירא ומנכ"ל מוסדות 'תפארת בבא סאלי' גואל ועקנין מגיעים יחדיו לאחל מזל טוב.

הרב הצדיק והמנכ"ל

• הבנש"קים: ומי שזכה להתברך השבוע מפי הבנש"ק הצדיק רבי משה אביחצירא הוא יועץ התקשורת איציק סודרי. 'זופניק' נזכר שסודרי בנש"ק בעצמו שיודע ואוהב להשביע כל אדם.

הבנש"ק מתברך

ברכת המקובל: השבוע התקיימה חתונת בנה של מזכ"לית הסתדרות המורים, וכצפוי מחתונה שכזו, היה מדובר בחתונה מושקעת, אליה הגיעו בכירי הליכוד מירי רגב וניר ברקת שאף התברכו מהמקובל חוזה המנהרות הרב נתנאל שריקי.

ברכת המקובל (צילום: גדי קקון)

• חסידי אלבז: הרב מרדכי חסידים הוא איש עסוק - אבל עדיין מוצא פנאי לזמן איכות עם החברים הטובים. תפסנו את חסידים המכונה רב הסלבס עם שושלת אלבז - הזמר גד ובנו שהפך לכוכב עולה.

'זופניק' מאחל שתזכו להיכנס למדור.

  • סייע ל'זופניק': אבי רבינא

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום? 'זופניק' כאן בשבילכם, בכל עת ובכל זמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר