הראיון המלא

שבוע וחצי לבחירות; השר גלעד ארדן באולפן

החשש שהימין יאבד את השלטון; ההצבעה ל'עוצמה יהודית'; אביגדור ליברמן וחוק הגיוס; הטענות לאלימות המשטרה והחשש מבחירות נוספות. השר לביטחון פנים גלעד ארדן באולפן 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שבוע וחצי לפני הבחירות לכנסת ה-22, השר גלעד ארדן, מבכירי מפלגת 'הליכוד', התארח באולפן 'ישי וריבנא בכיכר' והזהיר מפני שאננות שיכולה להוביל להפסד הימין בבחירות.

כותרות הראיון:

חשש משאננות: "יש חשש גדול משאננות ויש צורך להוציא את הציבור ולהביא את הציבור להצבעה חכמה. אנחנו לא נלחמים באיתמר בן גביר, נתניהו ושרי הליכוד עושים וויתורים מאוד גדולים לכולנו ולפייגלין. אבל אנחנו מבינים כמה חשוב שהליכוד ונתניהו ימשיכו להוביל את מדינת ישראל".

אביגדור ליברמן: "ליברמן סימן כמטרה להוריד את ראש הממשלה מהשלטון. 'ימינה' בוודאות עוברים את אחוז החסימה. הליכוד חייבת להיות המפלגה הגדולה ביותר".

שתיית המנדטים: "באופן טבעי מפלגת השלטון רוצה לקבל כמה שיותר קולות. ש"ס היא שותפה נאמנה והציבור החרדי בכלל מגלה אחריות ונאמנות. נעשה הכל כדי לשמור על השותפות הזו. אין מושג כזה מצביעי ש"ס, אני בא מבית דתי לאומי, אחי לומד בישיבה חרדית. המפלגה שדלי יכולה לייצג גם את הציבור החרדי הספרדי בישראל".

חשש מבחירות שלישיות: "אם אף צד לא יהיה לו 61 נאלץ ללכת עוד הפעם לבחירות. מדובר בתרחיש גרוע, צריך לצאת בהמונינו להצביע, זה יהיה יום גורלי ומכריע".

הטענות לאלימות המשטרה: "המשטרה לא מושלמת. משטרה זה אחד התפקידים הכי קשים והכי מורכבים. גם שוטרים עושים טעויות. אלו אנשים שמנצילים חיים נלחמים בפושעים מסוכנים, ומסכלים הכי הרבה פיגועים בירושלים.

"לא מוכן שיישאר שוטר אלים במשטרה. השוטר האלים מבית שמש הורחק ויטופל על ידי מח"ש. יזמתי פרויקט להתקין על כל השוטרים מצלמות גוף שיתעדו את הפעילות שלהם. אי אפשר להפיל הכל על המשטרה, ההפגנות של "הפלג" היו הפגנות אלימות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר