הנסיבות נחקרות

ביה"ח שערי צדק: תינוק ממשפחה חרדית נפטר בעת לידתו

תינוק ממשפחה חרדית נפטר במהלך לידתו השבוע בבית החולים שערי צדק בירושלים, זאת בעקבות סיבוך. ישנן טענות לטעות של ביה"ח שמכחיש אותן בנחרצות וטוען כי האירוע נחקר (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

תינוק ממשפחה חרדית נפטר במהלך לידתו השבוע בבית החולים שערי צדק בירושלים בעקבות סיבוך, שנגרם מקרע ברחם האם. כך דווח היום ב'כאן חדשות'

על פי הדיווח ב'כאן חדשות' מפי גורם המעורה בפרטים נבדק חשד שהטיפול בסיבוך התעכב, כיוון שבטעות עקבו אחר הדופק של האם ולא של התינוק, אך דיווח זה לא אומת.

האם הגיעה לבית החולים ללדת את ילדה השביעי לאחר מהלך הריון תקין. במהלך הלידה נתגלה לפתע שהתינוק במצוקה ולמרות מאמצי הרופאים לבסוף נקבע למרבה הצער מותו.

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': שערי צדק מצר על פטירתו של התינוק ומשתתף בצער המשפחה. נסיבות האירוע הטרגי נבדקו ותוחקרו.

לצערנו, בשל קרע ברחם שנוצר בתהליך הלידה החל סיבוך משמעותי במהלך הלידה.

רופאה ושתי מיילדות ליוו את כל מהלך הלידה ויחד עם צוות בכיר שכלל מספר רב של רופאים שהוזעק עקב הסיבוך, נאבקו על חיי האם. הצוות הרפואי עשה ככל יכולתו על מנת להצילה, כולל שימוש בכל האמצעים, ניטור מצב האם והעובר ופעולות רבות נוספות שתיקנו את הקרע שנוצר והצילו את האם.

לצערנו הסיבוך הראשוני היה משמעותי מאוד והביא לפטירתו של התינוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר