בן 30 בלבד

בוגר 'קול תורה' מונה לשליח הנשיא טראמפ למזרח התיכון

אבי ברקוביץ', בוגר ישיבת 'קול תורה', בן 30 בלבד, הנחשב למקורבו של ג'ארד קושנר, מונה לשליח נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, במקומו של השליח המתפטר גרינבלט (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברקוביץ' והנשיא טראמפ (צילום: מתוך טוויטר)

אבי ברקוביץ', בוגר ישיבת 'קול תורה', בן 30 בלבד, הנחשב למקורבו של ג'ארד קושנר ושימש בתקפיד 'עוזר מיוחד' לנשיא, מונה בסוף השבוע לשליח נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון במקומו של ג'ייסון גרינבלט.

הבית הלבן הודיע על מינויו של ברקוביץ' לאחר שהשליח הקודם ג'ייסון גרינבלט, גם הוא יהודי שומר תורה ומצוות, הודיע על פרישתו מהתפקיד. ברקוביץ' שימש כאחד מיועציו הקרובים של גרינבלט בהכנת תוכנית המאה של הנשיא טראמפ.

ברקוביץ' בבית הלבן (מתוך טוויטר)

בארצות הברית הרחיבו בדיווחים סביב המינוי של השליח הצעיר ודיווחו כי הוא נחשב לאחד האנשים היותר קרובים לחתנו היהודי של הנשיא ג'ארד קושנר.

ברקוביץ', דובר עברית, גדל בעיירה הסמוכה למנהטן ולאחר מכן למד במשך כשנתיים בישיבת 'קול תורה' בירושלים. בילדותו למד בתלמוד תורה חרדי. כמו כן, ברקוביץ' למד בישיבת 'נר ישראל' בבולטימור.

לאחר מינוי, אמר השליח המתפטר גרינבלט: "אני חושב שהוא מוכשר לעשות את מה שמצופה ממנו. זה ימשיך להיעשות באופן קבוצתי. זה לא הולך להשתנות".

ברקוביץ' וגרינבלט (מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר