יחיאל נהרי ערך שבת חזנות בעיר בת ים • צפו

שבת חזנות בעיר בת ים עם גדול החזנים יחיאל נהרי, שהגיע לסיבוב הופעות מארה"ב. נהרי התפלל את תפילות השבת בתיבה וחתם בהבדלה מוזיקלית ייחודית שתועדה (מזרחי)

(צילום: ליאור מיכאל)

החזן הנודע, יחיאל נהרי, שרק לפני מס׳ ימים נחת בארץ הקודש לסבב הופעות ארצי הישר מארה״ב פותח את ביקורו בשבת חזנות ופיוט בעיר בת ים כשעל הפקת השבת אחראי ליאור מיכאל שעושה מגוון שיתופי פעולה עם גדולי האומנים בז'אנר.

נהרי פתח את תפילת ערבית של שבת בבית הכנסת ״מרום ישראל״ המיתולוגי הראשי בעיר, עם מעל ל-700 מתפללים, ובו סיפר אף שבתור ילד נהג להגיע עם אביו לבית הכנסת ליהנות מחזני המקום. לבית הכנסת הגיעו מכל קצוות העיר בחורים ומבוגרים כאחד להינות מתפילתו של נהרי.

בתפילת שחרית עלה נהרי לתיבה בבית הכנסת ״פאר יפית״ לעדת עולי סוריה של הרב שלמה בסו וחתם את השבת בתפילת ערבית והבדלה משובחת בבית הכנסת ״נזר יוסף״.

השבת התקיימה בהשתתפות הרב הראשי של העיר הרה״ג ר׳ אליהו בר שלום, וכן רפאל ברנז המשנה לראש העיר ויו״ר הנהלת העיר, בנימין אלחרר יו״ר המוע״ד ומזכ״ל המועצה הדתית מר דן בסו. שברכו את נהרי לרגל הגעתו לעיר.

בשבת הבאה יתארח בעיר בת ים הטנור הספרדי שמעון סיבוני לשבת שירה ופיוט בניחוח אנדלוסי כחלק מסדרת שבתות של משרד הנגב והפריפריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר