אש בדרום

התגובה לחדירת הרחפן: צה"ל תקף מטרות חמאס בעזה

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור, בהם ציוד לחימה ימי ושני מתחמים צבאיים של החמאס, ברצועת עזה, זאת בתגובה לחדירת הרחפן והטלת מטען ממנו לעבר רכב צבאי (אקטואליה)

התקיפה בעזה (צילום: מתוך טוויטר)

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו אמש (מוצאי שבת) מספר יעדי טרור בהם ציוד לחימה ימי ושני מתחמים צבאיים של המערך האווירי של ארגון הטרור חמאס, בצפון ובמרכז רצועת עזה.

התקיפה בוצעה בתגובה לחדירת רחפן משטח רצועת עזה לשטח ישראל והטלת מטען ממנו לעבר רכב צבאי, מוקדם יותר אתמול.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה".

ההסלמה בסוף השבוע החלה ביום שישי, בהפגנות בגבול עזה בהשתתפות כ-6,000 מפגינים, שהשליכו אבנים ומטענים לעבר כוחות צה"ל. במהלך ההפגנות, שהוגדרו על-ידי צה"ל כ"אלימות במיוחד", נהרגו שני פלסטינים.

חמאס איים בתגובה כי "ישראל תישא באחריות לפשע הזה" ובליל שבת קודש שוגרו חמש רקטות לעבר העיר שדרות ויישובי עוטף עזה. שתי נשים לקו בחרדה.

זמן קצר לאחר מכן תקף צה"ל, באמצעות כלי טיס וטנק, מספר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה בהן מוצב ועמדות צבאיות.

במהלך השבת, ניסתה חוליית מחבלים לתקוף סיור צבאי על גדר הגבול בעזרת מטען חבלה שהושלך מרחפן. נגרם נזק לרכב ובחסדי שמים לא היו נפגעים בקרב החיילים.

בעקבות ההסלמה האחרונה, תקף צה"ל, כאמור, מספר יעדי טרור בהם ציוד לחימה ימי ושני מתחמים צבאיים של המערך האווירי של ארגון הטרור חמאס.

בעקבות ההסלמה, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ תקף את ראש הממשלה ואמר כי "נתניהו מטייל בעולם וממציא אגדות על מצלמות- בזמן שילדי שדרות עוברים עוד שבת שחורה בממ"דים ושדות החקלאים בעוטף נשרפים. במקום להחזיר את ההרתעה הישראלית -החמאס הרתיע את נתניהו".

ראש הממשלה נתניהו התייחס לירי לעבר שדרות ואמר: "חמאס אחראי לכל תוקפנות היוצאת משטח עזה. כל ניסיון לפגוע באזרחינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר