פרסום ראשון

רון קובי בדק וגילה: מי הלוחם הגדול ביותר בחרדים - הוא, ליברמן או לפיד

ראש עיריית טבריה, המתמודד במקביל גם על עתידו האישי בעיר וגם בבחירות לכנסת, טוען כי כמה סקרים שהזמין גילו כיצד הציבור מדרג אותו לעומת ליברמן ולפיד, במלחמתם "בכפייה החרדית" (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
לפיד, ליברמן וקובי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, שהקים את מפלגת "הימין החילוני" ומתמודד בבחירות לכנסת ה-22, לא מופיע בסקרים הרשמיים המתפרסמים בערוצי התקשורת השונים, אולם חוזר ואומר כי בסקרים פנימיים שערך הוא עובר את אחוז החסימה; כעת חושף 'כיכר השבת' את נתונים הסקרים הללו, שהוזמנו על ידי 'הימין החילוני', ממכון 'דיאלוג' ומכון 'סאפיו'.

הסקר האחרון שבוצע בנושא, הוא של 'סאפיו'. המשתתפים נשאלו בו - מי הכי מסוגל להילחם בכפייה החרדית? 27% השיבו שאביגדור ליברמן, 18% רון קובי, 18% יאיר לפיד ו-36% השיבו שאינם יודעים.

המשתתפים נשאלו מי נתפס כאחד שאינו עושה פשרות ב"מאבק בכפייה החרדית"? 31% השיבו רון קובי, 27% אביגדור ליברמן, 13% יאיר לפיד ו-30% לא יודעים.

הסקר שהזמין רון קובי מגלה שינוי באהדה כלפיו, בעקבות העתירה שהגיש נגד שר הפנים אריה דרעי לבג"צ: 29% ציינו כי המאבק גורם להם לאהוד אותו יותר ואילו 24% השיבו שפחות. 30% ציינו שאין שינוי.

משתתפי הסקר נשאלו האם הם מסכימים עם האמירה שרון קובי לא מפחד "להילחם בכפייה החרדית", 70% השיבו שהם מסכימים, מתוכם כ-40% מסכימים עם האמירה "בעוצמה חזקה".

מחאה נגד קובי, בעת ביקורו הפרובוקטיבי בבני ברק (צילום: דוד קשת)

עוד נשאלו המשתתפים בסקר - שכאמור הוזמן על-ידי רון קובי - מי יעשה עבודה טובה יותר כשר הפנים? 23% השיבו רון קובי, 19% אריה דרעי, כ-20% השיבו שאינם יודעים והשאר אף אחד מהם.

לפי הסקר, 44% חושבים שבעקבות האירוע בעפולה יש מקום לבחון 'הפרדת דת ומדינה' ואילו 41% מתנגדים לכך.

סקר נוסף שהזמין רון קובי, ומודגש כי הוא נערך ערב ההופעה בעפולה, בדק: מבין האישים הבאים, מי לדעתך הכי מסוגל "להילחם בכפייה הדתית"? הסקר האינטרנטי של 'דיאלוג' גילה, כי 32% חושבים שאביגדור ליברמן, 19% חושבים שיאיר לפיד, 14% רון קובי, ו-35% לא יודעים או מסרבים לענות.

יצוין, כי בסקרים שהזמין רון קובי מפלגתו מקבלת כשלושה אחוזים, שהם קרובים לאחוז החסימה. עוד הוא מדגיש, כי בסקרי עומק באינטרנט, שהוא עורך, הוא מקבל בין 5 ל-11 מנדטים.

הסקרים שהזמין רון קובי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר