דרמה בנתניה

המורה החרדית הצילה את הילד שנשכח במכונית

אחד המורים בבית הספר הממלכתי הדתי נזכר כי שכח את ילדו ברכב אחרי ארבע שעות וחצי. מורה חרדית שלמדה עזרה ראשונה הצילה את חייו • בעלה: "רק בנס זה נגמר ככה" (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

דרמה של ממש התרחשה ביום שישי האחרון בסמוך לבית הספר הממלכתי דתי ברחוב אפרים אלנווקה בנתניה, כאשר עם תום הלימודים יצא אחד המורים מבית הספר, ניגש לרכבו וגילה שם את בנו בן ה-9 חודשים.

המורה נזכר כי שכח להביא את בנו למעון ונכנס ללמד בכיתתו, כך שהפעוט שהה ברכב במשך ארבע וחצי שעות. האב חילץ את ילדו הקטן, ורץ יחד איתו לחדר הנהלת בית הספר.

במקום, שהתה מורה חרדית שלמדה עזרה ראשונה, והיא טיפלה בפעוט שהיה במצב בינוני, צוות נט"ן של מד"א פינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר תחילה לחדר הטראומה, ולאחר מכן למחלקת ילדים.

הוא שהה בבית החולים במהלך השבת ומצבו הוטב, הבוקר (ראשון) צפוי הפעוט להשתחרר.

המורה ורעייתו הודו למורה החרדית שהעניקה להם את הילד במתנה.

בעלה של המורה החפץ בעילום שמו אומר לכיכר השבת כי לולי רעייתו שידעה עזרה ראשונה ספק אם הילד היה בחיים, "שכחת ילד יכולה לקרות לכולנו. חובה לשים לב ולשמור".

הוא הוסיף כי "גם המעונות צריכים לפקוח עין על פעוטות חסרות", ולדבריו, "ארבע וחצי שעות ברכב סגור רק בנס זה נגמר ככה".

מנדי אושקי חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו בני המשפחה כי הפעוט שהה ברכב זמן ממושך. למרבה הנס הרכב חנה במקום מוצל ונמנע אסון. לאחר הסיוע הראשוני הילד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים לניאדו כשהוא בהכרה מלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר