האשמה חמורה

נתניהו: גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות

ראש הממשלה טוען כי גנץ ולפיד, יחד עם איימן עודה ואחמד טיבי ואיווט ליברמן שהצטרף אליהם - רוצים לגנוב את הבחירות. נתניהו הצהיר: "נעביר את החוק הזה בכנסת" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

אחרי אישור החוק שיתיר הצבת מצלמות באולמות הקלפיות בישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) ולפני שהחוק עולה להצבעה בכנסת, תוקף ראש הממשלה את יריביו הפוליטיים ומאשים אותם ברצון לגנוב את הבחירות.

"גנץ ולפיד מתנגדים להצבת מצלמות. אני מבין אותם. הם רוצים לגנוב את הבחירות. ויחד איתם רוצים איימן עודה ואחמד טיבי והרשימה המשותפת ואיווט ליברמן שהצטרף אליהם. הם רוצים בניצחון הגוש שלהם, זה אני מבין".

נתניהו המשיך, "מה שאני לא מבין זה איך אלה שמדברים על רוממות שלטון החוק, למה הם לא מצדדים בדרישה שלנו להציב מצלמות. מה יכול להיות יותר פשוט מזה?", תמה.

"בכל מקום שאתם הולכים, בסופרמרקטים, במסעדות, בבתי הקפה, יש מצלמות. פתאום המקום היחידי במרחב הציבורי שאסור להכניס מצלמות זה באולם הקלפיות. הרי החוק שלנו אומר במפורש: לצלם מאחורי הפרגוד - לא, אבל בכל מקום אחר - כן. וככה יודעים בדיוק מה קרה ומונעים זיופים".

לדבריו, "ואני אומר לכם שהזיופים האלה גרמו לכך שיכול להיות שהיינו מעבירים 61 מנדטים והיינו מונעים את הבחירות. יכול להיות שבל"ד עברה בגלל זיופים. אז אנחנו רוצים להבטיח את טוהר הבחירות, זה נשמת אפה של הדמוקרטיה, זה נשמת אפו של שלטון החוק, ולכן אי אפשר להבין את ההתנגדות הזאת. אין לזה הצדקה".

לסיום הצהיר: "גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות - בואו לא ניתן להם. אנחנו נעביר את החוק הזה בכנסת, החל ממחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר