השיעור ש'בושל'

כתב 'חדשות 13' שהכפיש רב - הוצא לחופשה

בשיעור, אותו שידר הכתב עמרי מניב ב'חדשות 13', נשמע הרב נאמבורג כשהוא מטיף כביכול לשנאה נגד החילונים וצה"ל. לאחר שנחשף כי השיעור 'בושל', הושעה הכתב (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמרי מניב (צילום: מתוך פייסבוק)

מערכת 'חדשות 13' החליטה "להוציא לחופשה" את הכתב עמרי מניב, בעקבות הכתבה המבושלת שפרסם על שיעור שמסר רב במכינה הקדם צבאית 'עוצם'.

על פי ההחלטה הרשמית, השעייתו של מניב היא "עד לסיום הליך הבירור" באשר לעבודתו זו, שהכפישה את הרב ואת המכינה.

כזכור, בשיעור של הרב אסף נאמבורג, אותו שידר מניב במהדורה המרכזית של 'חדשות 13', נשמע האיש כשהוא מטיף כביכול לשנאה נגד החילונים וצה"ל.

אלא שחנן עמיאור, איש האתר 'פרספקטיבה', חשף אתמול כי דבריו אלו של הרב נחתכו מתוך דברים רחבים יותר - הפוכים לחלוטין. מתברר, שהדברים ששודרו נמסרו כתרגיל מחשבתי; כציטוט של עמדה חרדית אנטי-ציונית, אליה הרב מתנגד.

החשיפה של 'פרספקטיבה' (מתוך 'קלמן וסג"ל', ב'כאן 11')

לאחר חשיפת השקר - שבזמנו גרר אחריו שובל ארוך של הכפשות נגד הרב נאמבורג - פרסם אמש הכתב עמרי מניב הודעה בה הוא מתנצל על הכתבה.

"אני מבקש להתנצל", כתב איש 'חדשות 13', בשעת לילה מאוחרת. "צפיתי בשיעורים מהמכינה לפני הכתבה שפרסמתי, אחרי הפרסום היום לקחתי נשימות (הרבה..) צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי".

לדברי מניב, "אין דבר שחשוב לי יותר מלדייק, שכשאני חתום על אייטם, זה יהיה ברזל. חבל לי שזה הוביל לשמחה לאיד כאן מפוליטיקאים שאני מסקר. מתנצל".

מטעם 'חדשות 13' נמסר בתגובה: "הערב הועלו בפרסומים שונים טענות בנוגע לכתבה שעסקה ברב נאומבורג, בעקבות הטענות הללו התחלנו בתהליך בדיקה מעמיק. נכון לעת הזו הבדיקה העלתה כי אכן מדובר בתרגיל מחשבתי, של איפכא מסתברא, ולא כפי שנטען. הדבר נעשה ללא כל כוונה לפגוע ברב נאומבורג. חדשות תמשיך את תהליך הבדיקה הפנימי לעומק במטרה לבחון את הפרסום המקורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר