ראיון עתיר גילויים

מנחם טוקר: "הגרב"מ אזרחי מאזין לפעמים לתכנית שלי"

השיחה על המוזיקה החסידית עם היועץ המשפטי לממשלה, שתי הברירות שהציב בפניו ראש ישיבת 'עטרת' והפגישה בבית מרן הגראי"ל שטיינמן: מנחם טוקר בראיון שער ב'עמי' (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
טוקר, על שער המגזין (צילום מסך: מתוך אתר העיתון)

איש התקשורת מנחם טוקר העניק בסוף השבוע האחרון ראיון נרחב למגזין 'עמי', העיתון החרדי הנפוץ בארצות הברית, וסיפק שלל גילויים מרתקים.

על רקע החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לאסור במקרים מסוימים מופעים לגברים בלבד, סיפר טוקר כי אכל בעבר לצד היועמ"ש במסעדה בלוס אנג'לס, ושמע ממנו על אהבתו למוזיקה חסידית.

בפן האישי, חשף טוקר כי עבר בצעירותו מבחן קבלה לישיבת עטרת ישראל, וקיבל תשובה חיובית, אלא שאז ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי אמר לו: אתה חייב להחליט - או שאתה אצלנו ב'עטרת' או שאתה ממשיך בארגון החסד 'זכרון מנחם', אין את שניהם.

"החלטתי לטובת 'זכרון מנחם'", מספר טוקר, "ועל כך אני מודה לרב אזרחי... לאחר כמה שנים הייתי בביתו והוא בירך אותי. גם נודע לי שהוא מאזין לי במוצאי שבתות מדי פעם - דבר שמחמיא לי מאוד".

עוד סיפר השדרן מנחם טוקר, למגזין 'עמי', כי כל החלטה משמעותית בקריירה שלו עברה דרך ברכת האדמו"ר מאמשינוב, כולל אישור על תכנית האירוח היהודית שלו ב'רשת 13', אותה הוא משדר מזה שמונה שנים ברציפות.

טוקר אף גולל סיפור מרתק, הכרוך במרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל. לדבריו, הוא קיבל בעבר שיחת טלפון מביתו של מרן, בה התבקש לבוא אליו. כשהגיע, נאמר לו כי "הרב רוצה להבין ממנו איך הוא מצליח לתפוס את הדור הצעיר. טוקר מספר כי התרגש מאוד מהיריד לפרטים ומהאכפתיות שהפגין הגראי"ל.

טוקר באולפן 'כיכר השבת'. ארכיון

כעת, בשיחה עם 'כיכר השבת', אומר מנחם טוקר: "התגובות לראיון של ל'עמי' מטורפות. לא האמנתי שהכתבה הזאת תגיע לכל כך הרבה אנשים".

"אני מרגיש שעיתון 'עמי' זה 'כיכר השבת' של ארצות-הברית. בניגוד לשאר העיתונים, שמאבדים את הדור הצעיר, עיתון 'עמי' עושה את מה שאתם ב'כיכר השבת' עושים - הרבה מאוד כתבות צבע על מוזיקה וזמרים, ונושאים מעניינים אחרים בתקשורת".

והוא מסכם: "זה כבוד גדול בשבילי להופיע שם על השער. לא תיארתי לעצמי שהראיון יעשה כזה רעש, ואני מודה להם על האימון".

שער המגזין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר