מחסן נשק

דיווח בעיראק: תקיפה מסתורית סמוך לבגדד

כלי תקשורת ערבים דיווחו הלילה כי כלי טיס בלתי מאוישים תקפו הלילה (שלישי) מחסן נשק של מליציות בסמוך לעיר הבירה בגדד בעיראק: רקטות לעבר הכפרים הסמוכים" (עולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: דו"צ)

כלי תקשורת ערבים דיווחו הלילה כי כלי טיס בלתי מאוישים תקפו הלילה (שלישי) מחסן נשק של מליציות בסמוך לעיר הבירה בגדד בעיראק: רקטות לעבר הכפרים הסמוכים".

על פי הדיווח ברשת אל-ערבייה, המחסן שהותקף שייך למיליציה עיראקית באזור העיר הית הסמוכה לבירה. כמו כן, כלי תקשורת במדינה דיווחו כי כתוצאה מהתקיפה רקטות שוגרו לעבר הכפרים הסמוכים.

כזכור, אתמול דווח כי כלי טיס שזהותם לא ידועה תקפו בסוריה מטרות של מיליציות המזוהות עם איראן ועם חיזבאללה באזור העיירה אל-בוקמאל שבגבול עם עיראק. על פי הדיווחים, יש הרוגים ופצועים בתקיפה.

על פי המרכז הסורי לזכויות אדם, ארגון היושב בבריטניה ומזוהה עם האופוזיציה הסורית, שלושה פיצוצים נשמעו בעיירה אל-בוקמאל שבאזור הכפרי במזרח דיר א-זור. מטוסי קרב שזהותם לא ידועה תקפו רכבים ועמדות של כוחות איראניים ושל מיליציות עיראקיות המזוהות עם איראן באזור הגבול בין סוריה ועיראק. יש לציין כי אמינותו של המרכז בדרך כלל לא גבוהה במיוחד.

ב"אל-ערביה" דווח כי הותקפו בין היתר מטרות של חיזבאללה. עוד דווח כי מספר חמושים נהרגו בתקיפה. על פי הפרסום, בחודשים האחרונים הגבירו המיליציות האיראניות את נוכחותן בגבול עיראק-סוריה, במיוחד בעיר אל-בוקמאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר