"הופכים ילדים לפרזיטים"

פרשן 'הארץ': החרדים סוחטים סכומי עתק למימון הישיבות

נחמיה שטרסלר, הפרשן הבכיר של 'הארץ', במתקפה בוטה כנגד הציבור החרדי: "סוחטים מפלגות השלטון סוכמי עתק למימון הישיבות. הופכים את ילדיהם לפרזיטים החיים על חשבון הציבור" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נחמיה שטרסלר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

נחמיה שטרסלר, הפרשן הבכיר של 'הארץ', פרסם הבוקר (שלישי) מאמר חריף ובוטה כנגד הציבור החרדי: "סוחטים מפלגות השלטון סוכמי עתק למימון הישיבות. הופכים את ילדיהם לפרזיטים החיים על חשבון הציבור".

תחת הכותרת "בלי חרדים והזויים", מגבה שטרסלר את קמפיין 'כחול לבן' בראשות בני גנץ ויאיר לפיד, הקוראים לממשלה חילונית בלי נציגי הציבור החרדי בכנסת.

לדבריו: "מדובר במודל מתבקש. הרי המחלה הקטלנית של שיטת הממשל הישראלית היא שהמיעוט שולט ברוב".

במאמרו ב'הארץ', תוקף שטרסלר את הציבור החרדי, העוסק בלימוד התורה הקדושה, וכותב: "הם סוחטים ממפלגת השלטון סכומי עתק למימון הישיבות, הכוללים והאברכים, והתוצאה היא הטלת מסים כבדים על החילונים. החרדים גם לא מוכנים שילדיהם ילמדו לימודי ליבה או ישרתו בצבא, וכך הופכים אותם לפרזיטים שחיים על חשבון הציבור ללא יכולת השתכרות".

לדבריו: "הם אף מנצלים את כוחם כדי לכפות על הרוב את אורחות חייהם: בלי תחבורה ציבורית ומרכולים בשבת, בלי נישואים אזרחיים, עם אפליית נשים".

"אז מה נשאר לראש הממשלה?", כותב שטרסלר 'בהארץ': "להבליג, לתמרן, לאכול את הלב ולשלם. הוא חייב לשים בצד את תוכניותיו, ולממש, ככפוי שד, את המדיניות של מפלגות המיעוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר