כל האפשרויות

במה תעסוק ההצהרה הדרמטית של נתניהו

ההשערות אודות תוכן ההצהרה שמתכנן ראש הממשלה למסור לפנות ערב, שבוע בדיוק לפני הבחירות, נעות מהפן המדיני ועד זה האישי; הדרמטי • כל האפשרויות והדיווחים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' באלול תשע"ט | 10.09.19
נתניהו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

זה שוב מצליח לו: מאז כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו "אמסור הודעה מיוחדת לאזרחי ישראל בשעה 17:00", תעשיית הספקולציות אודות תוכן ההצהרה שהוגדרה על ידי דובריו כדרמטית - בשיאה.

כזכור, גם במערכת הבחירות הקודמת, בחלקה הראשון של שנת 2019, פרסם יו"ר הליכוד הודעה דומה. לאחר שהקונספירציות לגביה הרחיקו עד אפשרות של פרישתו מהחיים הפוליטיים, הסתיימה הסאגה במתקפה משפטית של נתניהו על כך שלא ניתנה לו האפשרות להתעמת עם עדי המדינה בפרשיותיו הפליליות.

גם אתמול, לאחר שפרסם כי ימסור הצהרה, זו עסקה לבסוף באתרי גרעין איראניים.

ההצהרה של ביבי, אמש (צילום: לע"מ. תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עדיין לא ניתן לקבוע כמובן אם גם הפעם מדובר ב'ספין' בלבד, שנועד להסיט את דעת הקהל למחוזות בהם הוא מעוניין, זאת בעקבות חששו מפני הפסד בבחירות הקרובות.

ההשערות בענין שונים אלו מאלו: פרשן 'חדשות 12' עמית סגל צייץ מחדש את הידיעה שפרסם לפני כארבעה חודשים, לפיה ממשלו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צפוי להכיר בהחלת החוק האזרחי ביהודה ושומרון, כחלק מ'דיל המאה' אותו הוא מקדם.

גם הכתב המדיני של 'חדשות 13' ברק רביד חושף מפי 'גורם' כי ההצהרה לתקשורת של נתניהו תעסוק בנושא סיפוח שטחים. תגובת לשכת ראש הממשלה לדיווח היתה: "אין תגובה"...

מנגד, הפרשן הפוליטי בן כספית הזכיר את שתיאר בספרו הביוגרפי על נתניהו, כי באחת ממערכות הבחירות הקודמות, כשחשש מפני הפסד קרוב, שקל להצהיר כי כהונתו הבאה כראש הממשלה, תהיה האחרונה.

האם זה מה שהוא מתכנן לומר הערב, לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק? לנו לא נותר אלא להמתין ל-18:00, השעה העדכנית בה תימסר "ההצהרה הדרמטית", בתקווה שהיא לא תידחה שוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר