לחץ או ספין?

איווט ליברמן: "גוש החרדים והמשיחיים מגיע ל־61"

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן טוען הבוקר כי לגוש הימין - חרדים יהיה רוב להקים ממשלה צרה לאחר הבחירות: "התמונה שמסתמנת מבחינתנו היא מדאיגה מאוד" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
איווט ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן טוען הבוקר (רביעי) כי לגוש הימין - חרדים יהיה רוב להקים ממשלה צרה לאחר הבחירות: "התמונה שמסתמנת מבחינתנו היא מדאיגה מאוד".

בראיון ל'ידיעות אחרונות', אומר ליברמן: "תרחיש הייחוס שלנו מראה באופן ברור שגוש החרדים והמשיחיים מגיע ל־61־62 מנדטים. אם בפעם הקודמת לנתניהו חסר מנדט אחד, הפעם מעל ומעבר לכל ספק יהיה לו את זה.

"גם עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה וגם ימינה יביאו לו את מה שחסר לו בפעם הקודמת. יהיו לו לפחות 61־62 מנדטים ונתניהו ירכיב את ממשלת ההלכה שלו".

ליברמן התבטא כי הוא נערך לבחירות שלישיות: "להערכתי, הפעם בגלל העיתוי, הייאוש ועוד כל מיני סיבות, אחוז ההצבעה יותר נמוך. זאת התמונה. מה שהכי מטריד אותי שתקום בישראל ממשלת הלכה נטו. היא לא תחזיק מעמד יותר מדי זמן. היא תקרוס ברעש עצום תוך שנה וחצי. ואז נצטרך ללכת עוד פעם לבחירות. למעשה, אנחנו מכינים פה קרב אמיתי, קרב גדול לעוד שנה וחצי".

בראיון 'לידיעות אחרונות', הוסיף ליברמן: "הדבר היחידי שיכול למנוע הקמת ממשלה קיצונית הם מצביעים חילוניים, מסורתיים ועולים במיוחד בתל־אביב, בגוש דן, באזור השרון. שיעור ההצבעה שם חייב להיות לפחות 70% .אם אין 70% הצבעה בגוש דן והשרון, נתניהו מרכיב בוודאות את הממשלה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר