חוק המצלמות

נתניהו: מקווה שליברמן יתעשת וחוק המצלמות יעבור

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את תקוותו שישראל ביתנו תצביע בסופו של דבר בעד חוק המצלמות כשהוא מציין שאי הגעתו של ליברמן להצבעה תצביע על חבירה לשמאל (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף הבוקר את אביגדור ליברמן שהודיע כי לא יתמוך בחוק המצלמות ואומר כי בכך הוא חובר לשמאל ולמפלגות הערביות.

"חוק המצלמות עולה להצבעה היום בעוד כמה שעות. ליברמן הודיע שיתנגד לחוק, לא יבוא להצבעה ובכך יפיל את החוק. אם ליברמן וסיעתו יבואו להצביע, יהיה הרוב הדרוש להעביר את החוק ברוב של יותר מ-61 ח״כים", כתב נתניהו.

"אני קורא לליברמן להתעשת, לא לחבור ללפיד-גנץ אחמד טיבי ואיימן עודה, להגיע לכנסת ולהצביע בעד החוק החשוב הזה שימנע זיופים וגניבת בחירות. ליברמן, אם לא תגיע להצביע, זאת הוכחה נוספת לכך שחברת לממשלת השמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות. ההחלטה בידיך", קרא ראש הממשלה.

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הודיע ביום שני האחרון כי שינה את עמדתו בנוגע לחוק, והודיע בישיבת הסיעה כי יתנגד ל'חוק המצלמות' בקלפיות, אותו יזם ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת כאשר רק יום קודם לכן עמד מול המצלמות והשמיע דעה הפוכה.

"מה שעושה נתניהו זה חוק שיבוש הבחירות, חוק גניבת הבחירות", אמר איווט בפתח ישיבת סיעתו, וניסה להסביר: "ברמה העקרונית ישראל ביתנו מאוד מאוד תומכת בפיקוח על הבחירות, הצבת מצלמות, אבל אנחנו תומכים בפיקוח אחיד בכל המקומות, על ידי גורם ממלכתי אחד".

"אנחנו בעד הצבות גם במגזר הערבי, גם בחרדי, גם בחיפה, גם בתל אביב וגם בבאר שבע. רק בצורה כזאת ניתן לפקח על הבחירות".

לדבריו, 'ישראל ביתנו' תדרוש כי כל המצלמות יוצבו רק על ידי נציגים של ועדת הבחירות המרכזית, על פי מה שיחליט יו"ר הוועדה השופט חנן מלצר, משום ש"לא יכול להיות שהפיקוח הזה יתנהל על ידי מליציה פרטית של נתניהו, שבאים מראש לא על מנת לפקח, אלא להפריע למהלך בחירות תקין ולפגוע בתוצאות".

"ברור שזה הכל מסך עשן שנועד להסית את הדעת מהכניעה לטרור בדרום, מכל נושאי דת ומדינה ומהכניעה של נתניהו לחרדים", תקף איווט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר