נאום תקיף

אייכלר על איווט: מגרה את דובי הקוטב בחרדים

ח"כ ישראל אייכלר תקף את קמפיין 'כחול לבן' על ממשלה בלי חרדים ואמר כי "השנאה, האיבה והאנטישמיות שמכניסים בלב הנוער נגד יהודים חרדיים - יכולים להימשך שנים". צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת. וידאו: ערוץ כנסת)

ח"כ ישראל אייכלר תקף היום (רביעי) בחריפות במליאת הכנסת את הקמפיין האנטישמי של כחול לבן 'ממשלה בלי חרדים ודתיים': "הבחירות שיתקיימו שבוע הבא הן הפעם לא על החלפת שלטון דמוקרטי במדינת ישראל, אלא הכרזת מלחמה של עם הכופרים נגד עם המאמינים".

"זה לא ימין ולא שמאל. עצם ההכרזה 'אנחנו נקים ממשלה חילונית'. גם כשאין פה ממשלה חילונית רשמית, מדינת ישראל היא מדינה חילונית. גם כשיש בקואליציה אנשים דתיים וחרדיים רבים, עדיין המשטר הוא חילוני, בית המשפט הוא חילוני, ועדיין מקפחים יהודים דתיים בכל דבר ועניין".

אייכלר הוסיף: "הכרזת המלחמה של 'מדינה חילונית' זו הדרה חרדית. לא הדרת ערבים ולא הדרת נשים – הדרת חרדים זה מותר וסוחף קולות. גנץ עושה את זה כדי להתמודד באווירה האנטישמית שליברמן הכניס לפה".

בעקיצה כלפי איווט הוסיף אייכלר, "אותו ליברמן שאמר רק לפני חודש שגנץ יוכל להקים ממשלה רק עם דובי הקוטב, מגרה את כל דובי הקוטב נגד כל היהדות החרדית, החרד"לית, הדתית והאמונית. כל אותם יהודים שהולכים לסליחות וכל היהודים המאמינים בארץ ישראל הם על הכוונת של ליברמן ולפיד. ומי אימץ את האווירה זו? כחול לבן שרוצה להיות מפלגת שלטון. הקדוש ברוך הוא יעזור לנו מאלה כמו מאלה".

"אמר פה היום ראש הממשלה שהיו אנשים בכחול לבן ובשמאל ששמחו על מה שקרה לו בירי הטילים באשדוד יותר ממה ששמחו על כך בעזה. זו אזהרה לכולנו. יש אנשים כאן ששונאים עכשיו חרדים יותר ממה ששונאים אותנו בעזה. שונאים אותנו במגזר החילוני יותר ממה ששונאים אותנו במגזר הערבי".

אייכלר סיים: "אני קורא לכחול לבן, לאנשים הטובים שם, ויש שם אנשים טובים. אל תלכו למלחמה, תלכו למאבק בחירות. כי אם תלכו למלחמה, זה לא יסתיים שבוע הבא. משבוע הבא הבחירות יסתיימו אבל המלחמה תימשך. השנאה והאיבה והאנטישמיות שמכניסים בלב הנוער נגד יהודים חרדיים יכולים בגלל זה להימשך שנים".

"דווקא בחודש אלול שאנשים מבקשים מחילה סליחה אני מבקש תורידו מיד את השלטים של 'מדינה חילונית'". תרדו מן המלחמה על 'ממשלה חילונית' ותנסו להקים ממשלה יהודית. אחרת אין לכם זכות קיום בארץ הקודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר