"צריכים לבכות"

נשיא המועצת זעק בבכי: 'רוצים להפוך את הארץ לחילונית'

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, נאם הלילה בכנס בעיר חולון וזעק: "אם הארץ תהפוך לחילונית - זה מה שרוצים לעשות, לא שבת ולא כלום, זה ביזיון להקב"ה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן, הערב (צילום: יעקב כהן)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, נאם הערב (רביעי) בכנס בחירות בעיר חולון וזעק: "אם הארץ תהפוך לחילונית - זה מה שרוצים לעשות, לא שבת ולא כלום, זה ביזיון להקב"ה".

הגר"ש כהן פרץ בבכי והוסיף: "איך אנחנו נסכים עם זה, שהקב"ה יברח מהארץ, לא צריכים לבכות על זה שהקב"ה בצער?".

"הקב"ה עשה שהבחירות יהיו בימים האלו, חודש אלול", הוסיף ראש הישיבה: "שכל העולם מתעורר לחודש הרחמים, שהקב"ה מחכה מאיתנו לעשות דברים לעורר את הקהל, אפילו קהל מהרחוב, הם מטבעם, אפשר לחמם, הספרדים הקב"ה ברא אותם עם לב חם, אפשר לחמם אותם".

הגר"ש כהן הוסיף: "אני מתפלל על כולם, גם על לפיד וכן על כל המשוגעים האלה, גם על בג"צ, שהקב"ה יעורר את לבם לשוב בתשובה, אני ב"ה מתפלל על כולם, החזון איש קורא להם 'תינוקות שנשבו'. איפה שמו אותם ההורים שלהם?".

הגר"ש סיים את דבריו ואמר: "כמה הקב"ה ישמח אם הנציגים (יהיו) כפולים ויותר, שהמדינה כולה תתנהל רק על פי הדת והתורה, השבת תהיה שבת, התורה תהיה תורה".

במהלך הכנס, תקף הגאון רבי אברהם יוסף את יאיר לפיד ואמר: "עושה רצון אביו שבשמיים, ילך לעזאזל יחד אתו".

בהמשך, תקף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק: "היה יהודי יקר, לא יודע עד כמה אפשר לשבח אותו, שמו היה מנחם בגין. הוא העמיד צלם בהיכל. הוא העמיד את הנבל הכי גדול במדינת ישראל, ברק" (לתפקיד היועמ"ש. י-כ)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר