התנאי הסודי של קרן ההסעות עם החברות

אלפי תלמידים עושים את דרכם מידי בוקר באמצעות 'קרן ההסעות' • השנה הוכנס סעיף בחוזה שנחתם עם חברות ההסעות • מאמצים ילד וזוכים לכתיבה וחתימה טובה (שיווקי)

אם לא תהיה הענות לא נוכל להמשיך את ההסעות למשך כל השנה (צילום: יח"צ)

שנת הלימודים החדשה יצאה לדרך, כאשר עשרות אלפי תלמידים ברחבי הארץ עושים את דרכם מידי בוקר באמצעות מערך ההסעות של 'קרן ההסעות' מיישוביהם אל מאות בתי הספר של 'החינוך העצמאי' ברחבי הארץ. התגייסות הציבור הרחב לקריאתם וזעקתם של מרנן ורבנן גדולי ומאור הדור שליט"א לאמץ ילד מילדי קרן ההסעות ולהציל את עתידם הרוחני של הילדים, סייעה להנהלת הקרן, להוציא לפועל את רוב המסלולים ברחבי הארץ.

מדובר באלפי ילדי ישראל טהורים מבתים שחלקם רחוקים מאד מתו"מ, שהחלו לחבוש כיפה, בילקוטיהם נמצאים לראשונה ספרי קודש והם עולים אל האוטובוס המיוחד של 'קרן ההסעות' בדרכם אל בית הספר התורני.

בקרן ההסעות אומרים כי נעשו מאמצים כבירים לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ולתת מענה לכל ילד אולם השנה הוכנס סעיף בחוזה שנחתם עם חברות ההסעות כי באם לא יהיה תקציב מספיק רשאית קרן ההסעות להפסיק את החוזה גם באמצע השנה. "אם לא תהיה הענות מספיקה מהציבור לא נוכל להמשיך את ההסעות למשך כל השנה", אומרים ראשי הקרן.

במשרד קרן ההסעות מציינים כי לצד שטף התרומות הם רואים את יד ד' אשר דואגת לילדי ישראל כדי שיוכלו להמשיך ללמוד בלימודים התורניים. כך, באחד מאשכולות הקווים הודיעה חברת ההסעות במפתיע שלושה ימים לפני תחילת השנה כי היא לא העריכה נכון את כמות הקווים ועל כן היא מבטלת את ההסכם. במשרד הקרן עמדו בפני שוקת שבורה כיצד יתארגנו עם חברה חדשה בפרק הזמן הקצר שנשאר עד פתיחת השנה. אולם בסייעתא דשמיא התברר כי מכתב הביטול לחברת ההסעות הישנה, שהיה אמור להשלח לפני חודש ויותר, כלל לא נשלח, ובעל החברה מתקשר למשרדי קרן ההסעות לשמוע מדוע לא נשלחו הרשימות העדכניות כמידי שנה.

עוד מספרים בהנהלת הקרן על חשב ממשרד האוצר שהגיע במטרה גלויה "לגלות את הגניבות" שמבצעת הקרן. לטענתו בקרן ההסעות מנפחים את מחירי ההסעות וכך "שודדים את הקופה הציבורית". רכז ההסעות הראשי בקרן הציע לחשב לקחת מדגם של כמה ערים גדלות ברחבי הארץ ולראות מיידית האם אכן מדובר המחירים מנופחים. החשב לקח מדגם של חמש ערים כשהוא מחשב את המחירים עם תוכנה מיוחדת. והנה בכל הערים יצא שהמחיר שמשלמת קרן ההסעות הוא נמוך בכ-40% מהמחיר הרשמי. החשב יצא בהתפעלות ואמר "אם בכל משרדי הממשלה היו מתנהגים באחריות וביעילות כמו שאתם מתנהגים בכסף היה הרבה יותר כסף בתקציב במדינה".

כזכור, לאור המצב הקשה של 'קרן ההסעות', מרנן גדולי ישראל ובראשם רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, יצאו בקריאה נרגשת "וחובה גמורה לכ"א מישראל להשתדל שלא יפחות מכדי אימוץ ילד אחד (12X100) לשנה וכל המוסיף מוסיפין לו"

לפרטים ותרומות כנסו לכאן>>


ניתן גם בדרכים הבאות:

למוקד ההתרמה: 1700-50-66-22
ת.ד. 257 בני ברק.
בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991.
ובזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל- "אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר