שנה חדשה עם יין איכותי

פותחים שנה חדשה עם יין משובח – בהנחה מיוחדת!

יקב המספק טעמים נפלאים מהגפנים של הגליל העליון, 'אור הגנוז' - במבצעים חגיגיים • דרך נהדרת להתחיל שנה חדשה עם יין איכותי (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

את היינות המשובחים של יקב "אור הגנוז" אנחנו מכירים כבר כמעט 15 שנים, והיקב הנפלא הזה מספק לנו טעמים נפלאים מהגפנים של הגליל העליון. זוהי ללא ספק דרך נהדרת להתחיל שנה חדשה עם יין איכותי שיוצב על שולחן החג או כמתנה מיוחדת במינה לאנשים שאתם אוהבים. עכשיו הוא מוצע במחיר מצוין, וזו בדיוק ההזדמנות לגלות טעמים בלתי רגילים מ-19 סוגי יין שונים

כרמים איכותיים והמון ניסיון

הכרמים שבהם גדלים הענבים המשמשים את "אור הגנוז" בהחלט תורמים לאיכות המרשימה של היין. האקלים הייחודי באזור והטופוגרפיה של מרום הגליל מאפשרים ליקב ליצור סוגי יין רבים ומגוונים מאוד, והניסיון של הצוות המקצועי האחראי לתהליך הייצור מורגש בכל לגימה. נדמה שכל אלה יחד מסבירים גם את התואר "יקב הבוטיק הטוב ביותר" שבו זכה בתחרות Terravino היוקרתית.

אם כן, אין ספק שזו המתנה המושלמת לחג הקרוב. בין אם אתם מתארחים אצל חברים קרובים או אצל המשפחה, ובין אם אתם מארחים ורוצים לשדרג את הטעמים המופלאים של שולחן החג, בציר 2019 של יקב "אור הגנוז" מספק את השילוב המדויק בין הגפנים המשובחים לניסיון העשיר, ועם תהליך ייצור מקצועי וטכנולוגיות מתקדמות – אין ליין הזה מתחרים.

כל אחד והיין שלו

כיאה ליקב בוטיק ששם דגש על איכות ללא פשרות ועל מבחר עשיר של טעמים, גם שפע היינות של "אור הגנוז" מרשים להפליא. חובבי היין הלבן יוכלו ליהנות מסוביניון בלאן עם ארומה עדינה של פרחי הדר, מלון ופירות לבנים, או מהגוורצטרמינר החצי-יבש עם טעם משגע של פירות טרופיים, ורדים לבנים ודבש פרחים. גם למעריצי היינות האדומים מחכה מבחר גדול הכולל קברנה סוביניון חצי מתוק עם ארומה של פירות יער בשלים, מרלו עם ניחוח פרחים כהים וטעם פירותי או שיראז איכותי בטעם קטיפתי.

כשמוסיפים אל המשוואה גם את העיצוב המרהיב של הבקבוקים, את המעטפת האלגנטית ואת הניחוחות הבלתי רגילים, זוהי בחירה מדויקת שמתאימה כמתנה לחג או כתוספת לתפריט האוכל העשיר שימלא את השולחן לקראת השנה החדשה.

לקראת השנה החדשה: הטבה מיוחדת

בזמן שאתם מתכננים את המתנה המושלמת למארחים שלכם, יקב "אור הגנוז" מציע הטבה מיוחדת במינה. כך תוכלו ליהנות מהיינות הטובים ביותר, עם ניצול נכון של הענבים ועם תהליך ייצור קפדני שמבטיח טעמים שיגרמו לכם להחסיר פעימה – ומהנחה של 50 שקלים. שנה שמתחילה עם הטעמים הללו ובמחיר נוח, בהחלט תהיה שנה איכותית, מוצלחת ושופעת בטעמים וניחוחות. לחיים!

כנסו לכאן>> והעתיקו את קוד ההטבה iloveor

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר