הראיון המלא

ח"כ יועז הנדל: החרדים אומרים שהם נגדנו

פחות משבוע לבחירות, וכשברקע ראשי 'כחול לבן' הודיעו כי יבקשו להקים ממשלה חילונית ליברלית, ח"כ יועז הנדל התייצב באולפן 'כיכר' וטוען שהחרדים אלו שהחרימו ראשונים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

פחות משבוע לבחירות, וכשברקע ראשי 'כחול לבן' הודיעו כי יבקשו להקים ממשלה חילונית ליברלית, ח"כ יועז הנדל התייצב באולפן ''ישי ורבינא בכיכר' 'וטוען שהחרדים הם אלו שהחרימו ראשונים.

כותרות הראיון:

המצב הביטחוני בדרום: "כל אזרח ישראלי שרואה את ראש הממשלה מוברח תחת רקטות צריך להיות מודאג. מה שמדינת ישראל עושה בהובלת נתניהו בעניין החמאס זו חולשה מאוד גדולה. אצלנו הדרג המדיני נותן הוראות לדרג הצבאי ולא להפך.

"צריך מכה צבאית חזקה להחזיר את ההרתעה. כשאתה נותן אצבע רוצים את כל היד. לא מקובל עליי שבמדינה מתוקנת אזרחים ישראלים יחיו תחת אש ובטראומה".

החרמת המפלגות החרדיות: "במשך חצי שנה המפלגות החרדיות מחרימים את "כחול לבן" ומכריזים עלינו כפסולי חיתון. ינקלביץ' ביקרה בסמינר צ'רנסקי, וח"כ גפני זעם על כך. אני לא אומר שאני נגד החרדים, אבל החרדים אומרים שהם נגדנו.

"אני מחרים את הכהניסטים ואת הלאומנים הערבים. התקשורת החרדית לא ביקרה את המפלגות החרדיות על כך שהם בכיס של בן אדם אחד, כעת הם מתפלאים שאנחנו לא בכיס של החרדים.

"לא רואה הסתה בדבריו של יאיר לפיד. המדינה צריכה להתערב כמה שפחות בדת. שתי המצוות שיהודים שומרים עליהם הכי הרבה זה ברית מילה ויום כיפור כי המדינה לא מתערבת".

ההסתה של ליברמן: "אני לא אוהב את מה שליברמן עושה. אבל אני גם לא אוהב את הצביעות ואי הגינוי להסתה של נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר