'לא חשבתי שכת"ר מקפיד'

הגר"מ מאזוז במכתב לנשיא המועצת: טירפדו פגישה בינינו

במענה לבקשת נשיא המועצת חכם שלום כהן כי יתמוך בש"ס, משיב הגאון רבי מאיר מאזוז במכתב מיוחד מדוע לא עושה זאת, מפרט את הבעיות הקיימות וטוען כי טירפדו פגישה בין הרבנים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן והגר"מ מזוז, לפני כשנה (צילום: שוקי לרר)

פרסום ראשון: ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז שיגר הבוקר (ראשון) אל נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, מכתב תשובה, לבקשתו, שיכריז על תמיכה בש"ס.

בפתח מכתבו מתייחס הגר"מ מאזוז להבהרה של הגר"ש כהן כי אין לו עליו קפידא: "בעניין הקפידא, לא דיברתי עם הגר"ש בן שמעון כלל, וגם לא עלה בלבי שכת"ר מקפיד עלי, כי מה עשיתי? התלוננתי על חילול השבת במתחם התחנה בירושלים? ועל הסחבת לענות בנושא המרכולים בת"א? ועל חדירת הרפורמים לכותל רח"ל. וכת"ר בוודאי נקי מכל זה. היינו שמחים שכת"ר ינהיג את התנועה בכל מכל כל על פי דעת התורה".

במהשך מציין הגר"מ מאזוז: "בחודשים האחרונים ניסו כמה גורמים (ובניהם מר אייל משיח הי"ו) ביני ובין כת"ר לאחד את השורות. וטירפדו את זה. וגם קראו לאלי ישי "בוגד" שלא כדין. שכל חטאו שהלך אחר דעת רבותיו. ועכשיו מאשימים אותנו?".

בסיכום מכתבו חותם הגר"מ מאזוז: "עם כל זאת הורינו לכל השואלים שכל אחד יצביע רק למפלגות המתחייבות לשמור על קודשי ישראל (השבת והכותל ועוד) כולם אהובים, כולם ברורים, כולם אהובים".

"בברכה לאיחוד השורות ובהצלחה רבה", סיים הגר"מ מאזוז את מכתבו.

כזכור, אמש, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', כתב הגר"מ מאזוז כי קיבל החלטה שלא להתערב בבחירות: "בנוגע לבחירות. הנה לפני כמה חודשים אמרתי להצביע לתנועת ג', שהיא ימנית - חרדית. ועכשיו בפעם הזאת החלטתי שלא להתערב. כל אחד יבחר כפי נטיית לבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר