חשיפה או פייק?

בנט חשף את תכנית טראמפ; הליכוד מכחיש

בכירי מפלגת 'ימינה' הפיצו מפה שלטענתם מציגה כיצד היישובים היהודיים ביו"ש יהיו מוקפים פלסטינים כפי תכנית המאה. בליכוד מיהרו להכחיש: המפה לא נכונה (פוליטי, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ירי בנגמ"ש הימני: במפלגת ימינה חשפו היום מפה המציגה לטענתם את יו"ש לפי תכנית השלום של שניא ארה"ב, דונלד טראמפ המוכרת בכינוייה תכנית המאה.

נפתלי בנט צייץ: "הגיע הרגע לחשוף: זו "תכנית המאה" שתיפול עלינו מיד לאחר הבחירות. בשחור - פלסטין".

"בלבן - "איים" ישראלים בודדים בתוך אוקיינוס של פלסטין. מוקפים 360 מעלות בחמאס, תנזים, אש"ף".

לדברי בנט, משמעות המפה היא, "גיהנום לכל תושב אריאל, עפרה וקרית ארבע. סוף להתיישבות. רק ימינה טב תבלום את תכנית האיים בפלסטין".

בציוץ נוסף כתב בנט: "נתניהו, חשוף את המפה! למה ראש הממשלה מקפיד לומר שהוא יחיל ריבונות על היישובים ולא על שטחי סי שמסביב?".

המפה (מתוך הטוויטר של נפתלי בנט)

"למה שמענו את הגזר שבתכנית, ולא את המקל? מדוע טראמפ הסכים לעכב את פרסום תכניתו למיד לאחר הבחירות מדוע ראש הממשלה מסתיר את מפת התכנית?".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה כי "המפה שבנט סמוטריץ' ושקד מפרסמים - לא נכונה ולא מהווה חלק מתוכנית המאה של טראמפ. פייק ניוז מוחלט. לא ברור למה בנט סמוטריץ' ושקד מוכנים לפגוע ביחסים הרגישים עם ממשל טראמפ רק כדי לקושש כמה כותרות בתקשורת".

"תוכנית המאה" של טראמפ תגיע מיד לאחר הבחירות ואזרחי ישראל צריכים להחליט ביום שלישי את מי הם רוצים לשלוח למו"מ מול הנשיא טראמפ - את ידידו הקרוב ראש הממשלה נתניהו, ששמר על ארץ ישראל במשך 8 שנות אובמה והביא להישגים אדירים מול ממשל טראמפ, או את יאיר לפיד שרוצה לפנות 90 אלף מתיישבים ושאף אדם רציני בארה"ב בכלל לא מכיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר