מעודדים מההחלטה

עוצמה יהודית: פרישת נועם - ניצחון מובהק שלנו

אחרי פרישת מפלגת נעם מהמירוץ לכנסת, במפלגת עוצמה יהודית משוכנעים כי הדבר יעביר אותם את אחוז החסימה. "פרישת נעם מעבירה לעוצמה יהודית קרוב למנדט" (פוליטי)

(צילום: Gili Yaari / Flash90)

מפלגת נועם פורשת מהמרוץ לכנסת. ראשי המפלגה צפויים להודיע היום אחר הצהריים לתומכיהם, כי המפלגה מסיימת את המרוץ. מי שמרוויח מהפרישה של נועם היא מפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר.

בכירים במפלגה אמרו כי פילוח קולות מקצועי העלה, כי מרבית תומכי נועם יעברו לתמוך בעוצמה יהודית ומבטיחים בכך את ניצחון המפלגה: 'המצביעים של נועם לא יצביעו לא לימינה ולא למפלגות החרדיות, אנחנו מכירים את הקהל הזה והוא יבוא אלינו לעוצמה יהודית'.

יש לציין, שכבר בתחילת מערכת הבחירות נעשו ניסיונות לאחד את המפלגות לריצה משותפת, אולם בשל חילוקי דעות על אופי הצגת המסרים של המפלגות, בחרו בנועם לרוץ בנפרד. עכשיו עם סיום המרוץ של המפלגה, ההערכה היא שמרבית מצביעה ינדדו למפלגת עוצמה יהודית.

בהודעה של מפלגת עוצמה לישראל נאמר: "הפרישה של נעם היא נקודת הכרעה בבחירות הללו. פרישת נעם מחזקת את עוצמה יהודית מול קמפיין השתייה של הליכוד וימינה ומבטיחה את המעבר של עוצמה יהודית. פרישת נעם מעבירה לעוצמה יהודית קרוב למנדט של בוחרים אידיאולוגיים שמטבע הדברים בוודאי לא יצביעו לבנט או לנתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר