שרולי ונתנאל מפתיעים בשיר על נוער נושר

צמד יוצרי הפופ המצליחים בסינגל קליפ חדש ושונה מהחומרים הרגילים שלהם כשהם נוגעים לראשונה בתופעה הכואבת של נוער נושר. צפו בקליפ הכואב והחושפני (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

צמד הפופ היהודי - שרולי ונתנאל, כבר אמונים בלהקפיץ, לחדש, לרגש ולהפתיע. אבל בעיצומם של ימי הסליחות והרחמים הם משחררים יצירה חדשה ושונה בתכלית מכל מה שהם עשו עד כה. בסינגל קליפ החדש והמרגש 'ענני' הם פותחים צוהר לאחת התופעות הכואבות של הדור - נוער נושר.

"מבחינתנו זה לאו דווקא על נוער שיורד מדרך היהדות", מסבירים הצמד, "גם בינות לבחורים הדתיים והחרדים, יש אלפי נערים ונערות שלא מוצאים את עצמם בתלם כמו כולם. נשמות טהורות שמחפשות את הדרך הייחודית שלהם, וכל מה שהם צריכים מהמשפחה והסביבה זו תמיכה, אהבה והכלה. אנחנו מזכירים להם במילות השיר, שגם כשהם לבד, אבא שבשמיים תמיד איתם גם במקומות הכי חשוכים שיש".

לצורך הפקת הקליפ החושפני שיתפו הצמד פעולה יחד עם מרכז קומ"ה, בניהול הרב אבי אברהם. המרכז משלב חינוך והנאה, אופק התנהגותי ואופק טיפולי, ופועל מתוך מטרה ללוות רגשית נערים/ות במצבי סיכון ומצוקה, להוביל שינוי, לקדם ולהעשיר את החניכים ולהעצים את נקודות החוזק שבהם. המוזיקה, שמשמשת אחד מהכלים הבולטים לסיוע וטיפול מטעם המרכז, מגשרת בין העולמות ומספקת לנערים אלטרנטיבה חיובית וממכרת, בסיס איתן לחינוך ובעיקר מקנה להם כלי אישי עצום לביטוי רגשי, גיבוש עצמי, איזון והרפיה.

" מבחינתנו, זה השיר הכי חשוב שאי פעם עשינו" מסכמים השניים, "ואם נצליח לעורר ולחזק אפילו ילד אחד או הורה אחד... והיה זה שכרינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר