התמוגג מנחת

צפו: מדוע השווה ביבי עיתונאי חרדי לדוד המלך

יצחק פלדמן החליט לבצע הטרלה חמודה ושאל את ראש הממשלה למי הוא משווה את עצמו, אחרי ההשוואה של בני גנץ למשה רבינו. עם חיוך רחב, החליט נתניהו להגיב בהומור (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: נתן קוט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע בהצהריים (ראשון) למשכן הכנסת למסיבת עיתונאים בו זעק על גניבת הבחירות, לו ציפה כי הכותרת המרכזית תהיה בזכות ההטרלה של העיתונאי החרדי.

בני גנץ מגיב: "גם משה רבינו היה מגמגם"

איש התקשורת יצחק פלדמן שידוע כמי שמשלב הומור וציניות לצד עבודתו בתקשורת - הצליח להטריל את ראש הממשלה עם שאלה קשה במיוחד:

פלדמן: "גנץ השווה את עצמו למשה רבינו, למי אתה משווה את עצמך?"
ביבי: "אה, בגלל הזה.."
פלדמן: "כן כן בגלל הזה.."
ביבי: "אני לא יכול להשוות את עצמי לדוד המלך. אני לא ג'ינג'י. אולי אתה.."

מוקדם יותר היום, בראיון לאתר וואלה! נשאל גנץ על הטעויות, שרבים מהם נוצלו על ידי יריביו הפוליטיים על מנת להתנגח בו. גנץ נשאל האם הדבר לא עושה נזק לקמפיין.

גנץ ענה: "הקמפיין שלי הוא בסך הכול אמצעי להגיע לעמדת השלטון כדי לשרת את מדינת ישראל. אני מעדיף ראש ממשלה שחושב על טובתו של העם, מסתכל בגובה העיניים אל האנשים, גם אם הוא שנייה שוגה".

בתשובה מקורית המשיך: "שנינו יודעים שמשה רבנו היה מגמגם והיה צריך שאהרון יידבר את דברו, אבל היה מנהיג גדול, נכון? לא ידע לדבר משהו. נגיע לשם".

סגן השר יעקב ליצמן מסר בתגובה: "הזדעזעתי לשמוע על הדימוי המיותר והפוגעני שעשה בני גנץ בינו למשה רבינו כביכול. מר גנץ, של נעליך לפני שתפתח פיך על קדשי האומה. אחרי שהצטרפת למקהלת ההסתה והכרזת על רצונך להקמת ממשלה חילונית ללא חרדים, אך טבעי שאתה הולך ומידרדר".

ח"כ ישראל אייכלר מסר: "משה רבינו הלך עם אהרן הכהן המברך את ישראל באהבה. ולהבדיל, גנץ הלך עם בלעם לקלל את ישראל בשנאת עולם".

ח"כ יעקב אשר אמר היום בסיור בחירות: "הם השתגעו לגמרי, מנהלים מסע דה לגיטמציה נגד החרדים שלא היה מעולם - אין לזה תקדים, וגנץ עוד מעיז בחוצפה להשוות את עצמו למשה רבינו עפרא לפומיה, הדבר היחיד שפשר להגיד לו זה ברור לי - לארץ המובטחת שעליה הוא חולם להיות ראש ממשלה - לשם הוא לא יגיע"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר