בחירות 2019

עמירן דביר: "מחר הוא יום קריטי במיוחד"

מחר, הוא יום קריטי שהולך לקבוע האם רובה של מדינתנו האהובה בוחרת בבורא עולם, ואני לא מדבר רק על ה"דוסים", אני מדבר אפילו על המסורתיים שמוקירים את השבת (דעה)

עמירן דביר | כיכר השבת |
(צילום: אריאל רבינסקי)

לפני הכל אבקש את סליחתכם על שאני מביע דעה בנושא שאני לא מתעסק בו ביומיום ולא אמור להבין בו. אבל המחר (תרתי משמע), אינו יומיום רגיל, נהפוך הוא.

המחר, הוא יום קריטי שהולך לקבוע האם רובה של מדינתנו האהובה בוחרת בבורא עולם, ואני לא מדבר רק על ה"דוסים", אני מדבר אפילו על המסורתיים שמכבדים ומוקירים את השבת והיהדות, וגם אם הם עצמם לא תמיד שומרים, עדיין בתוך תוכם יודעים הם שיש בורא עולם, אנשים שרוצים מדינה יהודית ולא יסכימו אחרת.

או שחס וחלילה, המחר יעיר אותנו למציאות חדשה, לא מוכרת, כזאת שעדיין לא היתה, לפחות לא בריש גלי ובגאווה, מציאות שרוב עם ישראל בחר שעל מדינת ישראל האהובה שלנו, מדינת היהודים היחידה על הגלובוס, ישלטו אלה שהצהירו שיקימו מדינה חילונית, מדינה שהיהדות הרי היא כעול עליהם, עול שמכביד על חייהם הסדירים בארץ ישראל, מקום שנתן לנו הקב"ה בניסי ניסים וכנגד כל הגיון.

מתנה שקיבלנו אותה על תנאי. בתנאי שלא נעשה כחוקות הגויים, שמהם הוא לקח אותה, במטרה לתיתה במתנה לנו.

יהודים יקרים ואהובים, המחר מביא איתו בדיקה חוזרת של החוזה המקורי של נתינת ארץ ישראל לעם היהודי.

אני מאמין שאם רוב העם יבחר בבורא עולם, החוזה של אבותינו עם הקב"ה יכובד.

אמנם בדיעבד, אבל יכובד.

אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם המחר יביא איתו רוב שכופר בחוזה החשוב, ועוד בתקופה קריטית, פחות משבועיים לפני הבדיקה השנתית הכוללת של כל העולם, כן, אני מדבר על ראש השנה.

יהודים יקרים, עזרו לנו לשמור על ארץ ישראל המיוחדת שלנו, עזרו לנו לבחור ממשלה בארץ ישראל שלא כופרת בבורא שלה, בורא עולם.

אני אישית הולך על בטוח ומצביע ל'יהדות התורה', כיוון שבנושאים קריטיים במיוחד למה לי לקחת סיכון, אני בוחר בדרך הבטוחה שמובילה אל המגדלור החשוב שלנו שנמצא אי שם ברחוב רשב"ם, לרועה הדור שלנו לר' חיים קנייבסקי שליט"א שהקב"ה יאריך שנותיו, שיראה לנו את הדרך הנכונה והבטוחה לכיוון ריבונו של עולם.

כמובן שמי שהבטוח שלו היא דרכו של מרן הצדיק, שהיה יחיד בדורו ושתורתו תמשיך להאיר עד סוף הימים, מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה, יבחר במפלגת ש"ס החשובה.

לכל מי שהחרדים עושים לו אנטי, אני רק אומר, אל תחשבו על הדת כחרדית, הדת היא של כולם, של כל היהודים, תצביעו למפלגה ימנית ששומרת את הדת בדרכה היא והרי גם הם אהובים מאד על הקדוש ברוך הוא.

ושוב סליחה, בברכת שנה טובה, שנה של אהבת חינם מכולנו לכולנו,
עמירן דביר (הבעל מנגן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר