גניבה בליל שבת

הגנב נכנס לחניון והחרדי איתר הרכב הגנוב

תושב בני ברק רכש רכב חדש אך במהלך השבת הרכב נגנב עוד בטרם הותקנו בו המערכות נגד גניבה מה שהקשה על איתורו - עד שהגנב נכנס עם הרכב הגנוב לחניון ואותר (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תושב בני ברק משכונת תל גיבורים, קנה לפני כשבוע רכב חדש מסוג סקודה אוקטביה, אך במהלך השבת, כשהרכב חנה מתחת לביתו, הוא הבחין כי הרכב נגנב.

במוצאי שבת הוא פנה לחברה וביקש שיאתרו לו את הרכב, אך מכיוון שהרכב עדיין חדש ולא סיימו להתקין את המערכות - החברה לא הצליחה לאתר את הרכב.

ביום ראשון בבוקר הוא קיבל הודעה שבישרה לו שרכבו נכנס לחניון.

ידידו של בעל הרכב מספר ל'כיכר השבת': "מדובר בנס גדול, מכיוון שהחבר שלי עדיין לא התקין את כל מערכות הבטיחות ברכב ובשל כך חברות הביטוח היו מתנערות מלשלם לו על הרכב כי זה אשמתו שהמערכות לא הותקנו.

"מה שקרה הוא שלאחר שהיה כבר נואש מלנסות לאתר את הרכב והחל לבכות על מר גורלו. הנס קרה ביום ראשון בשעה 7:30 כאשר בעל הרכב קיבל הודעה מחברת סלופארק כי הרכב נכנס לחניון בתל אביב אך לא כתבו איזה חניון".

החבר ממשיך לתאר את הנס בהתלהבות: "לאחר פתיחת מוקד השירות של החברה בשעה שמונה בבוקר הוא פנה אליהם והם איתרו לו את מקום החניון הוא כמובן זינק למקום עם האופנוע שלו ומצא את הרכב, לאחר מכן הגיעו חבלן ומז"פ לעבור על הרכב ולקחת טביעות אצבע ושחררו אותם, כעת אנו מחכים לדעת מי הגנב חסר המזל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר