התייקרות המעונות

ח"כ יעקב אשר מאשים: "זו החלטה של פקיד; נילחם על זה"

ח"כ יעקב אשר ממשיך במאבקו נגד התייקרות מחירי המעונות וחושף כי מדובר בהחלטה של פקיד באוצר, שמנצל את תקופת הבחירות. "נעשה רעש גדול להקפיא את הדבר הזה" (חדשות)

ח"כ יעקב אשר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ יעקב אשר ממשיך במאבקו נגד התייקרות מחירי המעונות והבוקר (שני) חושף כי מדובר בהחלטה של פקיד אחד באוצר, שמנצל את תקופת הבחירות ומבטיח להילחם נגד ההחלטה.

בפגישה שקיים עם ראשי 'א.מ.א איחוד מעונות ארצי', אמר ח"כ אשר כי "העלו את המחירים לציבור, ואנחנו לא נסכים עם זה. לצערי הרב אין לנו היום עם מי לדבר, אני הוצאתי מכתב לראש הממשלה, ביקשתי כינוס של ועדת הכספים, הבעיה שהאופוזיציה לא מאשרת לעשות כינוס של הוועדה למרות שהרב גפני רצה את זה.

ח"כ יעקב אשר בפגישה עם ראשי איחוד המעונות

"אנחנו את העניין הזה הולכים לעשות עליו רעש גדול, מהרגע שנדע מה קורה עם הבחירות ונקווה שהכל ימשיך כרגיל ואז אנחנו נעצור את זה".

לדבריו, "פשוט האוצר מצאו את הזמן שאין כנסת, אין ועדות, אין שאילתות, זו החלטה של פקיד, ואנחנו נלחם על זה, לא הייתי צריך את הישיבה אתכם בגלל שעשינו את זה כבר קודם, אנחנו נלחם על הדבר הזה".

ח"כ אשר הוסיף ואמר: "לא יכול להיות שמצד אחד מדברים על עידוד לעבודה, שנשים יצאו לעבוד, ומצד שני מכבידים דווקא על מעמד הביניים והמעמד החלש שבשבילם זה מצטבר, זה יוצא למשפחה משהו כמו 5000-6000 שקל לילד למשך שנה, זה יוקר מחיה שאנחנו לא נסכים איתו בשום פנים ואופן".

"כשיגמרו הבחירות, אני מקווה שתהיה ממשלה יציבה, אנחנו על זה נעשה רעש גדול להקפיא את הדבר הזה, זה מה שביקשתי מראש הממשלה שהיום הוא גם שר הרווחה, על זה אנחנו נעמוד, נעשה את זה מיידי".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", השר הממונה על המעונות, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחר עד כה להתעלם מהנושא, למרות פניות שקיבל בעניין. כבר ביום פתיחת שנת הלימודים, שיגר ח"כ יעקב אשר מכתב בנושא אל נתניהו, המכהן גם כשר הרווחה מאז התפטרות חיים כץ בשל הגשת כתב האישום נגדו.

אשר טען במכתבו כי "בניגוד למדיניות הממשלתית של שיפור וייעול מערך מעונות היום, ובניגוד למטרה של שילובן של אימהות בשוק העבודה הוחלט ע"י משרד העבודה והרווחה לייקר את שכר הלימוד תוך פגיעה כלכלית במשפחות רבות ובהפחתת הכדאיות הכלכלית שביציאת אימהות לשוק העבודה".

"אבקש כי בסמכותך כראש הממשלה וכשר העבודה והרווחה תורה מיידית על הקפאת עליית שכר הלימוד והקיצוץ בהשתתפות המשרד בשכ"ל, וזאת עד להפחתה משמעותית של שכ"ל כחלק מהרפורמה במערך מעונות היום".

למרות שמאז חלפו למעלה משבועיים, ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם טרח להתייחס לנושא ולהגיב לפניות שהגיעו לפתחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר