פרסום ראשון

חשיפה באולפן 'כיכר': ההצעה של אריה דרעי לאלי ישי

גורמים בישיבת כסא רחמים מספרים כי השר אריה דרעי העביר הצעה להיפגש עוד לפני הבחירות עם הגר"מ מאזוז ועם אלי ישי, לו הוא אף מציע תפקיד ולא ישאיר אותו ללא כלום (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

במהלך השידור החי במשדר הבחירות המרכזי של 'כיכר השבת', נחשפה הצעה חדשה שהעביר יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי.

לפי ההצעה, עוד הערב (שני), לילה לפני פתיחת הקלפיות, יגיע דרעי לפגישה עם ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון רבי מאיר מאזוז ועם יו"ר תנועת יחד, השר לשעבר אלי ישי.

מטרת הפגישה: לסיים את המשבר ולהשאיר את העבר העכור ביניהם - מאחוריהם. עוד מציינים הגורמים בישיבת כסא רחמים כי דרעי אף מציע תפקיד לאלי ישי, ולא ישאיר אותו בחוץ.

הדיווח באולפן 'כיכר' (מנלהי אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

עם זאת, אותם גורמים סייגו את דבריהם ואמרו כי הם לא יודעים האם מדובר בעוד ספין של דרעי, רגע לפני הבחירות - או שמא הפעם מדובר בהבטחה אמיתית.

כזכור, במכתב שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת' כתב הגר"מ מאזוז כי קיבל החלטה שלא להתערב בבחירות: "בנוגע לבחירות. הנה לפני כמה חודשים אמרתי להצביע לתנועת ג', שהיא ימנית - חרדית. ועכשיו בפעם הזאת החלטתי שלא להתערב. כל אחד יבחר כפי נטיית לבו".

חילופי מכתבים התבצעו בימים האחרונים בין נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ש כהן לבין הגר"מ מאזוז, אך נכון לעכשיו נמנע הרב מאזוז מהבעת תמיכה בש"ס, והחליט כי הוא אינו מתערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר