סדרת תלונות

ישראל ביתנו: חסידי גור בערד הוציאו פתקים

המפלגות הגישו תלונות לוועדת הבחירות בגין העלמת והחלפת פתקי הצבעה בקלפיות וצילום מצביעים • מזכירת קלפי מנעה מהנשים החרדיות להצביע עם כיסוי ראש (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קלפי, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נציגי מפלגת ישראל ביתנו ממשיכים בהסתה נגד הציבור החרדי עד הרגע האחרון: לטענת אנשיו של איווט ליברמן, חסידי גור בערד פועלים נגד המפלגה.

לטענתם, יש ניסיון לזיוף בכל הקלפיות בעיר ערד. בתלונה שהגישו לועדת הבחירות המרכזית נטען כי אלמונים הוציאו את פתקי 'ל' מהקלפיות, ובהודעה לתקשורת טענו כי ככל הנראה מדובר בחסידי גור.

ש"ס הגישה תלונה לועדת הבחירות על מזכירת קלפי בהרצליה שלא הסכימה לאפשר הצבעה לנשים חרדיות עם כיסוי ראש בטענה שהיא לא מזהה אותן. כמו כן היא אמרה גם לחברת ועדת קלפי עם כיסוי ראש שהיא לא מזהה אותה ולכן היא לא יכולה להיכנס.

תלונות נוספות נרשמו היום, יום הבחירות, על ידי פעילי מפלגות נוספות. פעיל במחנה הדמוקרטי הגיש תלונה במשטרה לאחר שהוכה לטענתו על ידי פעילי ליכוד.

מהמחנה הדמוקרטי נמסר: "בעקבות המידע על ניסיונות של הליכוד לפגוע בתקינות יום הבחירות, נפתח קו מיוחד לדיווחים וכן, מס' 3 ברשימה, יאיר גולן, מוביל צוות מיוחד של מתנדבים ומתנדבות, שיגיע לתת מענה לכל מקרה של אלימות".

תלונה נוספת מוגשת ביום הבחירות על ידי מפלגת העבודה נגד הליכוד, בטענה כי הודעות sms מזויפות הופצו בשם המטה. בהודעות נכתב כי יושב הראש, עמיר פרץ, צריך לפרוש מהמירוץ מאחר והמפלגה לא עוברת את אחוז החסימה.

במפלגת ימינה טוענים כי בחלק מהקלפיות, כמו לדוגמה בעיר חדרה, הוציאו אלמונים את פתקי המפלגה והחליפו אותם עם פתקים של 'הימין החדש', המפלגה של בנט ושקד שלא עברה בבחירות הקודמות את אחוז החסימה.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר אמר כי "משטרת ישראל השלימה את היערכותה לאבטחת הקלפיות ושמירה על הסדר. בתוך הקלפיות יועסקו סדרנים, מפקחים ומאבטחים ומחוץ לקלפיות יפעלו אלפי שוטרים".

הוא הוסיף כי "במסגרת ההיערכות המיוחדת, החל משעות הבוקר המוקדמות יפעלו כ-18,800 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד אלפי מאבטחים אזרחיים, מרביתם ייפרשו במוקדי ההצבעה השונים במעל 4,000 ריכוזים ברחבי הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר