נאום הניצחון. צפו

דרעי שלהב את פעיליו: "אין מפלגה כמו שלנו"

מול המונים חוגגים, פעילי ש"ס מושבעים, נשא הלילה יו"ר התנועה השר אריה דרעי את נאום הניצחון, בעקבות תוצאות המדגמים החוזים לה 8 עד 9 מנדטים • צפו בחגיגות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נאום הניצחון המלא (צילום: כיכר השבת. תמונות: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

"רבותי, אני חייב לפתוח בהודאה לבורא עולם: שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. 'מקימי מעפר דל, מאשפות ירים אביון'" - כך פתח יו"ר ש"ס השר אריה דרעי את נאום הניצחון שלו הערב, מוצאי הבחירות, בפני אלפי פעילים משולהבים.

הקהל הרב פתח בשירת "הקב"ה, אנחנו אוהבים אותך", ובשלב זה דרעי הצטרף אליו בשירת ההודאה.

"אתחיל את הנאום שלי בסיפור", המשיך דרעי: "הגעתי עכשיו מביתו של מרן ראש הישיבה, הכהן הגדול. אתם זוכרים מה אמרתי לכם בבחירות הקודמות? כשאמרתי לו שהמדגמים נתנו לנו 7 מנדטים, הוא אמר 'יהיה 8'".

"אתם יודעים מה הוא אמר שיהיו עכשיו התוצאות? אני מדייק מילה במילה", הדגיש יו"ר ש"ס. "הוא חשב הרבה, ואמר שני מסרים. מסר אחד אגיד בסוף, ומסר אחד אגיד עכשיו: הוא אמר 'אני מקווה שעשירי יהיה קודש'".

בשלב זה קטעו פעילי ש"ס את דברי דרעי, החלו למנות את מספר המנדטים הרצוי וספרו מאחד עד עשר.

לאחר מכן דרעי המשיך בדבריו: "שאלו אותי בדרך לכאן 'למה ש"ס היא היחידה שעושה חגיגות, היום כולם מחכים לתוצאות האמת, ורק ש"ס עושה חגיגות'. התשובה היא: רק מי שהרגיש על בשרו... שמחקו אותנו, דרכו עלינו, אמרו שש"ס סיימה את תפקידה, אמרו 'כל הכבוד, הם פעלו מספיק והם סיימו'...".

"לפני חצי שנה הקב"ה עשה עמנו חסד, מול סקרים שאנחנו לא עוברים את החסימה. היום, שאחוז ההצבעה יותר גבוה, עלינו בכמה עשרות אלפי קולות - למרות שהיה מסע הסתה שלם ומנדט שלם הלך ל'עוצמה יהודית' ונזרק לפח".

יו"ר ש"ס הוסיף: "ראיתי בחוש איך שהיום נתניהו לקח לנו קולות מהפריפריה; אם עד עכשיו ביבי היה צריך אריה חזק, עכשיו זה הפוך: אריה צריך ביבי חזק".

"בפרשת כי תבוא אנחנו לומדים כי החקלאים עולים לרגל כדי להגיד תודה; גם אנחנו אומרים לקב"ה, אנחנו לא כפויי טובה ואומרים לו 'תודה על החסד שעשית איתנו'".

דרעי פנה לכלי התקשורת ואמר: "עכשיו אתן הצהרה: נמליץ לנשיא המדינה להטיל את הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו".

"דבר שני, היתה מערכת בחירות עם הסתה וקרע ענק בעם, אנחנו השתדלנו לתת את מערכת הבחירות הכי טובה שיכולה להיות, מלאה באהבה ורוחניות. רבותי, אנחנו בערב ראש השנה, עם אחד, ואנחנו נשב בארץ הזה ביחד; אני קורא לכולם לשכוח את השפה של ההסתה ושל השסע, ולהתחיל לדבר כמו יהודים. עכשיו זה החודש המאחד, החודש של החגים".

יו"ר ש"ס הודה: "יהיה מסובך מאוד להרכיב ממשלה. אני מקווה שכל החרמות שהיו, היו רק בשביל הבחירות. הגיע הזמן שסוף סוף תהיה ממשלה בישראל ואנחנו נרכיב ממשלה באחריות".

"אני רוצה להודות לכל חברי. לא אגיד שמות כי בטח אשכח מישהו, אבל אני רוצה להגיד תודה לכולם ולכל הש"סנקים עם האש בעיניים: אין עוד מפלגה כמו שלנו", שאג דרעי.

לסיום, חזר היו"ר למסר השני: "הרב שלום כהן אמר לי: תגיד לבחורים, שמחר על הבוקר חוזרים לישיבות; אלול, חוזרים ללמוד תורה. אתם ה'שבט לוי' שלנו, אתם חייבים להמשיך בכל הכוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר