התגובה של יו"ר 'דגל'

גפני עדיין אופטימי: נתניהו יקים את הממשלה הבאה

יו"ר דגל התורה התייחס לעליה הצפויה, לפי המדגמים, בכוח הפוליטי החרדי: "השבנו מלחמה כנגד המסיתים. גם יהדות התורה וגם שס הביאו להישג חסר תקדים - אנחנו על הגלגל!" (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גפני, הערב (צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

למרות תוצאות המדגמים, שמנבאים תבוסה לגוש הימין, יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה), עדיין משוכנע כי בנימין נתניהו יהיה זה שירכיב גם את הממשלה הבאה.

דברים ברוח זו השמיע יו"ר דגל התורה גם בנאום בפני פעילי המפלגה, וגם בראיונות לכלי התקשורת.

בכנס המפלגה בפתח תקווה אמר גפני: "לא היינו צריכים לחכות למדגם כדי לדעת שאנחנו נמצאים בין 8 ל-9 מנדטים. ראינו את זה בכל הארץ".

גפני ראה בכך תשובה להסתה: "עשינו קידוש השם שאין כדוגמתו, השבנו מלחמה כנגד המסיתים. בתוצאות האמת שמגיעים אלינו, בכל מקום ומקום יש עליה של קולות ליהדות התורה".

"אנחנו לא מזגזגים, כמו שיש אחד שנוהג לעשות כך, יום אחד הוא עם נתניהו ויום אחד עם גנץ... אמרנו, ואני אומר את זה כעת שוב: אנחנו הולכים עם נתניהו, והוא יקים בעזרת השם גם את הממשלה הבאה".

גפני המשיך וטען: "גם יהדות התורה וגם ש"ס הביאו הישג חסר תקדים - אנחנו על הגלגל! ההצלחה שלנו היא בגלל האחדות הנפלאה שיש בינינו במפלגה".

בראיון לחדשות 12 הוסיף הח"כ הדגלאי: "תסלחו לי, אבל אני רוצה לשעמם אתכם: אם מישהו משועשע מזה שבני גנץ יהיה ראש ממשלה - שיבושם לו. אנחנו הולכים עם נתניהו, והוא יקים גם את הממשלה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר