כנופייה של פורצים נתפסה "על חם" בנתניה

משטרת ישראל עצרה כנופיית פורצים מנתניה אשר פרצו לדירות בעיר לאחר הכנה מוקדמת. החשודים נתפסו "על חם" ונעצרו והשבוע כבר הוגשו נגדם כתב אישום (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרת ישראל התקבלו מספר תלונות על התפרצויות לבתים בנתניה. עם קבלת התלונות החלו חוקרי המשטרה בפעילות חקירתית מבצעית ממוקדת לאיתור חוליית הפורצים. עם התקדמות בחקירה התברר כי 3 חשודים תושבי העיר קשרו קשר לביצוע התפרצויות לדירות בעיר, תוך שהם רוכשים טלפונים ניידים "מבצעיים" המיועדים לביצוע ההתפרצויות ותוך שהם עורכים בדיקות מקדימות שכללו בין היתר: הגעה לשכונות המגורים, מעבר בין הבניינים לבחירת דירה פוטניצאלית, בדיקת דרכי הכניסה והיציאה מהבניין, קיומן של מצלמות אבטחה וקיומה של מעלית תקינה שתאפשר בריחה מהירה מהמקום.

החשודים אף טרחו ואספו מידע אודות הדיירים המתגוררים בדירות ובחלק מהמקרים, אף איתרו את מס' הטלפון הנייח בדירה כשסמוך למועד הגעתם לדירה, חייגו אליו על מנת לוודא שאין אף אחד בבית...רק כשהיו בטוחים שהדירה ריקה מאדם, היו מתאמים את הגעתם למקום.

חוקרי המשטרה התחקו אחר דפוס פעולתם של החשודים באופן שלכל אחד מהחשודים היה תפקיד מוגדר: חשוד אחד היה פורץ את דלת הדירה ועוזב את המקום, חשוד שני היה נכנס לדירה וגונב ממנה רכוש בעוד הוא משוחח עם חשוד שלישי, שנמצא מחוץ לבניין המגורים ומוסר לו עדכונים שוטפים אודות המתרחש באיזור וכדי לאבטח את מעשיו של החשוד השני שנמצא בתוך הדירה.

את תחילת מסע ההתפרצויות שלהם החלו החשודים בדירה ברח' המייסדים בעיר. אחד החשודים מעדכן חשוד אחר על הצבת מצלמות אבטחה במקום והחשוד מבקש ממנו להגיע למקום עם כלי עבודה. עוד הם מתעדכנים כי המעלית בבניין תקולה וכי ישנה מצלמת אבטחה נוספת בסמוך העלולה לזהות אותם. משכך, קשרו קשר לבצע את ההתפרצות כשהם רעולי פנים.

בהמשך, הגיעו לדירה נוספת ברח' הרק קוק, התפרצו אליה אך משגילו כי אין מה לגנוב, עזבו את המקום בידיים ריקות. ביום 1.9.19 התפרצו באותה השיטה לדירה ברח' שדרות בן אבי, גנבו 1,000 ש"ח ונמלטו לאחר שאחד החשודים התריע על הגעה של בחורה למקום. אחד החשודים נעצר על חם ע"י שוטרים שהיו במקום כשהוא מחזיק בידו בסכין.

ביום 4.9.19 ניסו לפרוץ לדירה ברח' ויצמן. החשודים התקשרו לטלפון הנייח בדירה, ללא מענה. אחד החשודים דפק על דלת הדירה אשר נפתחה ע"י הדייר והחשודים עזבו את המקום ועברו לדירה הבאה ברשימה שתכננו ברח' יהודה הלוי. לאחר שהתפרצו לדירה, גנבו מתוכה צמיד יהלומים בשווי של 5,000$, שרשרת ועגילים מזהב וכסף מזומן בסכום של 2,000 ש"ח.

החשודים (41, 60, 41 מנתניה) נעצרו על חם כשהתפרצו לאחת מהדירות והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והשבוע הוגשו נגדם כתבי אישום ובקשות למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר