מודיעין עילית

משאית התנגשה בחיידר, פעוט נפצע בינוני

משאית התדרדרה התנגשה בקראוון של חיידר במודיעין עילית. פעוט כבן 3.5 נפצע באורח בינוני. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לביה"ח (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום וידאו: שמואל גיטלר. סטילס: דוברות כב"ה)

ילד כבן 3.5 נפצע בינוני לפני זמן קצר כתוצאה מפגיעת משאית ברח' רשב"י במודיעין עילית.משאית התדרדרה ופגעה בקראוון של ת"ת ויז'ניץ, שם נבלמה.

שמואל רוזנגרטן ראש סניף איחוד הצלה במודיעין עילית סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית שפגעה בילד ולאחר מכן נבלמה בקראוון של מוסד חינוכי. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לילד הולך הרגל שנפצע באורח בינוני".

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 13:39 התקבל דיווח על משאית שהתדרדרה לשטח חצר גן ילדים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לפעוט בן 3.5 במצב בינוני.

חובש בכיר במד״א, פכרי איברהים, סיפר: כשהגענו למקום ראינו משאית גדולה בחצר גן ילדים. אזרחים במקום סיפרו שהם חילצו את הילד שהיה לכוד מתחת למשאית. הוא היה היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש.

גבר נוסף ששהה בסמוך נפגע באורח קל. הענקנו לפעוט טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים, ופינינו את שניהם בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תל השומר."

הכבאי רס"ר מוני בן ציון סיפר: קיבלנו דיווח על משאית שהידרדרה לתוך קראוון של גן ילדים. הגענו למקום וטיפלנו ביחד אחד במצב קל, לאחר מכן בודדנו את הזירה וניתקנו את זרם החשמל, ואנו פועלים במקום כדי למנוע את המשך ההידרדרות של המשאית".

מהמשטרה נמסר כי "ברחוב רשב"י במודיעין עלית משאית הידרדרה לעבר גן ילדים כתוצאה נפגע ילד כבן 3.5 באורח בינוני (על פי גורמי רפואה) ופונה על ידי מד"א לביה"ח. כוחות כיבוי ומשטרה במקום. בשלב זה לא דווח על נפגעים נוספים. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות המקרה".

התפללו לרפואתו של הפעוט שנפגע בתאונה

צילום: שמואל גיטלר
צילום: שמואל גיטלר
צילום: שמואל גיטלר
צילום: שמואל גיטלר
צילום: שמואל גיטלר
דוברות כב"ה
דוברות כב"ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר