פרסום ראשון

מהומות במאה שערים: המשטרה עצרה צעיר החשוד בזיוף

שוטרים פשטו הלילה על שכונת מאה שערים בירושלים, שם עצרו צעיר חסידי כבן 19 בחשד כי מסר את תעודת הזהות שלו לאדם אחר, שיצביע במקומו בקלפי. הקיצונים ניסו למנוע את המעצר (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר החשוד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לילה סוער בשכונת מאה שערים: שוטרים הגיעו הלילה (חמישי) לשכונה הירושלמית, שם עצרו צעיר חסידי כבן 19, בחשד למעורבות בזיוף טוהר הבחירות.

לפי החשד, אותו צעיר שנעצר הלילה, העביר את תעודת הזהות שלו לקטין אחר, שהגיע עם התעודה לקלפי להצביע בבחירות שנערכו ביום שלישי השבוע.

כאשר הגיעו השוטרים לשכונה, הותקפו על ידי קבוצת קיצונים שניסו למנוע את המעצר, יידו חפצים לעבר השוטרים וניסו למנוע בגופם את ביצוע המעצר.

ל'כיכר השבת' נודע כי מלבד הצעיר שנעצר הלילה, עוכבו לחקירה מספר צעירים נוספים, כולם לומדים באותה הישיבה וחשודים בסיוע לזיופים.

אמא של הצעיר סיפרה ל'כיכר השבת' כמה דקות אחרי המעצר: "בעלי בחו"ל ואני הייתי בחתונה בעיר בית שמש. בני היה צריך לשמור על אחיו בן ה-12, ולכן היה לבד איתו בבית".

היא תיארה: "הוא רעד מפחד. לא היה לו מושג על מה עוצרים אותו". האמא סיפרה כי כעת היא מחפשת עורך דין, במטרה להילחם על חפותו של בנה.

מדוברות המשטרה נמסר: הלילה עצרה המשטרה חשוד כבן 19 אשר מסר את תעודת הזהות לאחר בכדי להשתמש בה בהליך הבחירות לכנסת.

משטרת ישראל פתחה ביום הבחירות בחקירה בעקבות מעצרו של צעיר כבן 17 שבמהלך יום הבחירות הגיע, על פי החשד, לקלפי במרכז ירושלים במטרה להצביע, והזדהה באמצעות תעודת זהות שאינה שייכת לו.

בעקבות חקירה מהירה וממוקדת אותר בעל תעודת הזהות והלילה שוטרים הגיעו לביתו והוא נעצר והועבר לחקירה. החקירה נמשכת

"משטרת ישראל תפעל בכל הכלים כנגד כל גורם אשר שפגע בטוהר הבחירות ובמהלכן התקין", נמסרמדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר