"כמו שגרירות הונגריה בישראל", האיש מאחורי 'בובע' מדבר

אנשי עסקים לצד אברכי משי, פוליטיקאים חרדים לצד אנשי תקשורת בכירים - כך הפכה הצ'ולנטייה של 'בובע' לדבר הכי חם בבני ברק (בראנז'ה אנשים, שיווקי)

כיכר בשיתוף בובע | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

זר כי ייקלע לאזור התעשייה של בני ברק בערבו של יום חמישי, ייתקל בדממה המאפיינת אזורי תעשייה שלא בשעות העבודה, אך בחודשים האחרונים נפל דבר. צ'ולנטייה חדשה בשם 'בובע' שנפתחה בסמוך ל'פל דגים' עוררה הדים רבים והפכה לשם דבר בקרב חובבי המנהג בליל שישי.

וכך, תוך שבועות ספורים נמנו על סועדיה בכיריה ומקושריה של העיר החרדית המיוזעת. "את הצ'ולנט פתחנו כי ראינו שיש ביקוש לצ'ולנט בטעם של פעם ובמקום מרווח", אומרים בעלי המקום. ואכן, המיקום שנבחר למסעדה היה חצר חנות הדגים 'פל דגים' ובהמשך בשל הביקוש הרב התרחבה המסעדה וכיום היא מכילה בו זמנית עשרות סועדים.

"היתרון שלנו הוא השקט והריחוק מאזורי מגורים. גם ב-2 בלילה אפשר לבוא אלינו ולשבת בלי להפריע לשכנים, ובמקום מרווח בלי הצורך לקום בגלל שאין מקום לאחרים".

מנת הדגל של 'בובע' היא כמובן הצ'ולנט שהפך לשם דבר בסצנה הבני ברקית, אך לא רק: במסעדה מגישים שלל מנות מהמטבח היהודי שמזכירות לרבים את בית סבתא. "'בובע' זה השם הכי מדויק ששמעתי שנתנו פעם לבית עסק. זה כמו שגרירות של הונגריה בתוך בני ברק", סיפר השבוע אחד הסועדים לבעל המקום.


כתובתנו הירקון 63 בני ברק, להזמנות ומשלוחים חייגו: 0527138118

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר