מנתחים תוצאות

סגן השר מאיר פרוש באולפן; הראיון המלא

ההצלחה של 'יהדות התורה'; ההישג בחב"ד; המשא ומתן שנכשל עם אלי ישי; החרם על יאיר לפיד והאם יהיה מוכן לשבת עם ליברמן בממשלה? סגן השר מאיר פרוש בראיון (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ימים ספורים לאחר הבחירות לכנסת ה-22, עם הישג חרדי גדול אך נראה כמו הפסד של גוש החרדים-ימין, סגן השר מאיר פרוש, יו"ר 'שלומי אמונים', התארח באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' וניתח את תוצאות הבחירות.

כותרות הראיון:

התוצאות: "אנחנו קיבלנו לפני ארבעה חודשים 250 אלף, וכעת מדברים על כ-280 אלף. רוב הקולות החדשים זה ציבור חרדי או כאלה שמסמפטים את הציבור החרדי.

"ההסתה גרמה לכך שכל מי שהוא חרדי רץ לתמוך בנו. זה נובע בין היתר בגלל החיבור עם חב"ד ועם הציונות הדתית".

'כסא רחמים': "ביהודה ושומרון יש קולות ליהדות התורה. הרב מאזוז אמר שהוא הצביע ג'. למרות שהיו בסביבתו כאלה שרצו ג', היו כאלה אחרים שרצו לסיים את המריבה עם ש"ס. אלי ישי לא ביקש מאיתנו תפקיד שר יהיה על חשבוננו".

הפסד הגוש: "עם ישראל חי גם אם הוא בגלות. אנחנו לא מפסיקים לפעול ולהיות יהודים חרדים כי מישהו מאיים עלינו. רואים בחומרה שיש גוש שאומר שהממשלה הזאת תהיה ללא חרדים, שלא תהיה להם השפעה בממשלה.

ליברמן: "ליברמן עשה מעשים חמורים, אדם גס כמו אדם מן הרחוב, הוא אדם מאוס".

'עוצמה יהודית': "אני מרחם על עוצמה יהודית. כשראיתי את הסיסמא של עוצמה יהודית הבנתי שאם הם מתמודדים אין ממשלה ימנית. בגלל עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר