החשד לזיוף

העצור ממאה שערים ישוחרר למעצר בית

בית המשפט שחרר למעצר בית את הצעיר החרדי שנעצר הלילה בשכונת מאה שערים, בחשד לזיוף בבחירות. עו"ד רועי פוליטי: "תעודת הזהות שלו אבדה". צפו ברגע המעצר (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית המשפט שחרר בצהריים (חמישי) את הצעיר החרדי שנעצר הלילה בשכונת מאה שערים בירושלים, בחשד לזיוף בבחירות.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", שוטרים הגיעו הלילה לשכונה הירושלמית, שם עצרו צעיר חסידי כבן 19, בחשד למעורבות בזיוף טוהר הבחירות. לפי החשד, הצעיר שנעצר, העביר את תעודת הזהות שלו לקטין אחר, שהגיע עם התעודה לקלפי להצביע בבחירות שנערכו ביום שלישי. מנגד, החשוד טען כי תעודת הזהות שלו נאבדה ואינו יודע מה עלה בגורלה.

בבית המשפט הגיעו הצדדים להסכמות לפיהם יוארך מעצרו של החשוד עד היום בשעה 23:55 ולאחר מכן הוא ישוחרר למעצר בית בבית הוריו עד ליום ראשון בשעה 12:00.

פרקליטו של החשוד, עו"ד רועי פוליטי, ציין בביהמ"ש כי כשהבלשים הגיעו לעצור את החשוד בשעה 4 לפנות בוקר, הוא היה בבית יחד עם אחיו הקטן שסובל מפיגוע שכלי והמשטרה השאירה את אותו לבד לבדד במשך שעות ארוכות. הוא ציין כי בכוונתם להגיש תלונה בעניין.

עו"ד רועי פוליטי

ביהמ"ש קיבל את הסכמות הצדדים ונתן להם תוקף של פסק דין.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר עו"ד רועי פוליטי שפועל מטעם "הועד לאסירי ציון" כי "כוח משטרה עצום בגודלו שלף אותו מהמיטה ב-4 לפנות בוקר, הוא הסביר שתעודת הזהות שלו אבדה, נגנבה, לפני שבועות מספר, ואין לו מושג מה נעשה איתה ומה קרה איתה. בסופו של דבר למשטרה אין שום דרך לקשור אותו למעשה שנעשה בקלפי".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", כאשר הגיעו השוטרים לשכונה, הם הותקפו על ידי קבוצת קיצונים שניסו למנוע את המעצר, יידו חפצים לעבר השוטרים וניסו למנוע בגופם את המעצר.

ל'כיכר השבת' נודע כי מלבד הצעיר שנעצר הלילה, עוכבו לחקירה מספר צעירים נוספים, כולם לומדים באותה הישיבה וחשודים בסיוע לזיופים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר