מזעזע

עונש מוות לראש הממשלה? ערד ניר אהב

‏סערה בעקבות ציוץ עיתונאי מהשמאל. "עיתונאי מציע להטיל עליי עונש מוות, ערד ניר מערוץ 12 תומך; ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום!" - התלונן, בצדק, בנימין נתניהו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר ופלאש 90)

העיתונאי רון מיברג כתב היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו, בעקבות רעיון החנינה לנתניהו מהאשמותיו הפליליות, בתמורה לפרישתו מהחיים הפוליטיים - רעיון שעלה בטורו של הפרשן עמית סגל: "החנינה היא דיבור ויוזמה מטופשים. הדיון צריך להיות בהחזרתו החד פעמית של עונש המוות".

דעתו של מיברג, בעבר עיתונאי בכיר וכיום תושב ארה"ב המפרסם טור ב'מעריב', קיבלה חיזוק מפתיע ומזעזע מערד ניר, ראש דסק החוץ ב'חדשות 12', שעשה לייק לציוץ הזה.

בעקבות כך כתב יאיר נתניהו לבכיר חדשות 12 יניב הלפגוט: "‏מה היית עושה לעמית סגל אם היה עושה לייק לקריאה לרצח של בני גנץ?", והוסיף: הי‎י ערד ניר. איזה ליברלי נאור גילינו שאתה".

"אל תדאגו אבל! מעריב וערוץ 12 אפילו לא ינזפו בהם. אין פה שום הסתה, רק 'חופש ביטוי' ו'הומור'", המשיך יאיר: "‏מיותר לציין שכל אותם 'נאורים' שתומכים בעונש מוות על סיגרים וכתבה חצי אוהדת ב'וואלה רכילות', יקראו לך פשיסט אם תתמוך בעונש מוות למחבלים ערבים ששספו גרונות של ילדים יהודים, כמו במקרה של משפחת פוגל".

בהמשך מחק רון מיברג את ציוצו המכוער, והבהיר: "‏מחקתי את הציוץ על עונש מוות כדוגמה אבסורדית לדיונים על חנינה לעתיד נתניהו. בדיחה זקוקה שיצחקו ממנה ולא יביעו זעזוע".

גם ערד ניר הסיר את הלייק לרעיון עונש המוות לנתניהו, וכתב לבנו של ראש הממשלה: "‏לא ראיתי את הדברים כפי שאתה מבין אותם. התייחסתי אליהם כאל הצגה אבסורדית של נרטיבים שונים. מכיוון שבשום שלב לא התכוונתי למה שיוחס לי, משכתי את הלייק ואני מתנצל!".

נשוא הסערה עצמו, ראש הממשלה נתניהו, כתב עם צאת השבת: "‏עיתונאי ממעריב מציע להטיל עליי עונש מוות. ערד ניר מערוץ 12 תומך. ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום!".

בהמשך פרסם עיתון ‏מעריב הודעה מיוחדת, בה הוא "התנער מהציוץ של רון מיברג ומוקיע אותו. גם אם מדובר בבדיחה, כפי שמיברג טען לאחר שמחק אותו, מדובר בחציית קו אדום ובשיח לא לגיטימי בעליל ומוטב היה אילו הדברים לא היו רואים אור כלל. גם אם הדבר נכתב בחשבונו הפרטי של מיברג וללא כל קשר לעיתון, מעריב מוצא לנכון להתנצל בפני ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר