על מה שוחחו?

לפני הפגישה עם הנשיא: אורי מקלב נפגש עם איימן עודה ודוד ביטן

רגע לפני שהלכו להמליץ לנשיא, נפגש חבר הכנסת מ'דגל', מקלב, עם דוד ביטן מ'הליכוד' ועם איימן עודה מ'המשותפת', לשיחת מסדרון בה דנו בתרחישים הפוליטיים שיבואו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

רגע לפני שיצאו להמליץ לנשיא: חבר הכנסת מ'דגל התורה', אורי מקלב, נפגש הערב (ראשון), עם יו"ר הרשימה המשותפת - איימן עודה ועם האיש הכל יכול ב'ליכוד', דוד ביטן. לפי הדיווחים, מקלב שוחח איתם על התרחישים הפוליטיים האפשריים.

לדברי מקורביו של מקלב: "השיחות היו שיחות מסדרון סתמיות ולא מתוכננות, יכול להיות שמקלב דן עם עודה על כל מיני תרחישים קואליציוניים בדיוק כפי שהוא דן דקות ספורות לפני כן עם ביטן".

בינתיים, ב'יהדות התורה' הבהירו כי הם בכל מקרה עדיין נאמנים לראש הממשלה בנימין נתניהו וגם במידה ויקבלו הצעה מפתה אחרת הם יישארו נאמנים.

גם יו"ר ש"ס, הבהיר אחר הצהריים (ראשון), כי אין כל סיכוי שהוא יחבור לשמאל, "אני יודע שיש כאלה שהמשאלה שלהם שאני אלך עם השמאל, אך הפעם אנחנו עם נתניהו - בכל מצב", הוסיף דרעי.

בתוך כך, איש 'ישראל ביתנו' אמר הערב: "הרשימה המשותפת יכולה ללכת להקים ממשלה ברמאללה או ברצועת עזה. יש מספיק מקומות שבהם הם יכולים להשתתף בממשלות. כל האג'נדה שהם מקדמים היא נגד מדינת ישראל, ובוודאי שלא נהיה שותפים איתה בשום מקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר