הקשר המסתורי

מרטין שלאף מינה את בנו של איווט כדירקטור

איל ההימורים האוסטרי, ששמו נכרך רבות בפרשיות ליברמן, מינה לפני שבוע לדירקטור בחברה חדשה שלו בישראל, את בנו של ידידו הטוב: קובי ליברמן, בן 31 בסך הכל (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שלאף עם ליברמן (צילום ארכיון: מתוך דף הפייסבוק של טל שניידר)

בנו של אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו', מונה לאחרונה לדירקטור מטעמו של המיליארדר היהודי-אוסטרי מרטין שלאף, בחברה חדשה שהוקמה בישראל.

ממסמכים של החברה החדשה, שנחשפים היום (שני) בעיתון ידיעות אחרונות, עולה, כי קובי ליברמן נבחר כחבר דירקטוריון בחברה זו, למרות גילו הצעיר - 31 בסך הכל.

מדובר, לפי הדיווח של הכתב יובל קרני, בחברה ששמה 'אינגב'. זו הוקמה לפני שבוע, ב-15 לחודש, ומעבר לחברות נטפים, סודה-סטרים, דולב מוצרי פלסטיק והמכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון, גם חברת ALPHA CAPITAL ANSTALT, הנמצאת בבעלותו של שלאף ורשומה בנסיכות ליכטנשטיין, מחזיקה במניותיה; ב-28% אחוז מהן.

כידוע, שלאף הינו מקורבו ואיש סודו של איווט ליברמן, לו עזר בעבר בגיוס כספים עבור הקמת מפלגתו, ישראל ביתנו. שמו של שלאף אף נכרך בזה של ליברמן בלא מעט תחקירים בתקשורת, שעדיין לא העלו דבר.

ברקע: החשאיות המרחפת מעל אופי הקשר בין ליברמן לאיל ההימורים שלאף. הראשון אף היה טס בעבר פעמים רבות לווינה שבאוסטריה, מקום מגוריו של שלאף, למה שהוגדר באופן רשמי כ"פגישות מדיניות", בהיותו שר חוץ.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה אחד מילדיו של ליברמן מתקדם כלכלית במהירות מטאורית. כזו היתה בתו מיכל, שבשנת 2004 נרשמה על שמה חברה לייעוץ עסקי בשם 'מ.ל.1 חברה לסחר בינלאומי בע"מ', אליה הוזרמו מיליוני שקלים - וכל זה כשהיא בתחילת שנות ה-20 לחייה.

עובדה זו, שנחשפה ב'הארץ', היתה חלק מהפרשיות של אביה, אביגדור, שנסגרו לבסוף ללא אישום פלילי.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן מסר בתגובה ל'ידיעות': "בני קובי בן ה־31 הוא איש עסקים מצליח שהצטיין בלימודים, הצטיין כחייל וקצין בצה"ל ובלימודיו האקדמיים. הוא כבר עובד כמה שנים כאיש עסקים פרטי".

"מרטין שלאף מכיר אותו מגיל שמונה, אנחנו חברים קרובים מאוד. זאת תעודת כבוד שקובי מכהן כדירקטור בחברה. אם הוא נמצא בחברה טובה כזו - אני רק יכול להיות גאה בו", סיים איווט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר