11 דברים שכדאי לכם לעשות, דקה לפני טירוף החגים

בין הקניות, הבישולים, הניקיונות והאירוח, בקושי יתפנה לכם רגע לנשום ולהנות ממה שכבר השגתם. אז הנה רשימה של דברים שצריך לפנות מהדרך, לפני שמתחילה תקופת החגים (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לתקופה הזו של החגים, יש ריח כל כך נעים, מיוחד במינו, שזר לא יבין זאת. אבל היא טומנת בחובה גם כמויות רבות של עבודה פיזית (ונפשית) ואתגרים למכביר. בין הסידורים, הקניות, הבישולים, הניקיונות, האירוח והתפילות, אתם יודעים שבקושי יתפנה לכם רגע לנשום ולהנות מהדרך וממה שכבר השגתם.

למרבה המזל, סגרנו את הפינה הזאת עבורכם. הנה רשימה של דברים שצריך לפנות מהדרך, לפני שמתחיל הכאוס של ראש השנה ותקופת החגים בכלל:

1. לנקות את המזווה כהכנה לבישולי החג ולהשליך את כל המוצרים שפג תוקפם. אנו מסתכלים עלייך, קופסת תירס משומרת.

2. לרענן את המלאי של מצרכים בסיסיים כמו קמח, סוכר, פירורי לחם וכדומה, לקראת שעות ארוכות של אפיה ובישול.

3. להזמין עופות ודגים לתקופה הקרובה. זו הסיבה שלשמה הומצאו מקפיאים עמוקים.

4. ואז לפנות מקום במקפיא האמור, על ידי אכילת המרקים והסטייקים הקפואים שתופסים מקום.

5. למרק את כלי הכסף שלכם ולאבק את כלי ההגשה. כאשר תגיע העת, תהיו מוכנים להשתמש בהם ולצלחת בקלות.

6. לנקות חדרים פחות שימושיים, כמו המחסן וחדר האורחים שאף אחד לא משתמש בו, בהקדם האפשרי. הם ישארו נקיים הכי הרבה זמן וישמשו אתכם לא מעט בחודש הקרוב.

7. להחליף מצעים ישנים ומלוכלכים (במיוחד בחדר האורחים המוזכר לעיל) בחדשים, לפני שהחותנים שלכם יבואו ויזרקו רמזים פסיביים-אגרסיביים לגבי המגבות.

8. להכין רשימה של האנשים שאליהם אתם רוצים להתקשר כדי לאחל שנה טובה. כולל רופא המשפחה, המורים של הילדים והשכנה לשעבר המבוגרת שלכם. אל תשכחו אף אחד.

9. לנמנם ולקפוץ על ההזדמנות הזו בכל רגע שרק תוכלו. אתם תצטרכו את זה.

10. אוקיי, זה מטורף, אבל זה ישתלם לכם בגדול בטווח הרחוק: המירו את כל ספרי הטלפונים שלכם לטבלת Excel, להדפסה ושימוש עתידי.

11. והכי חשוב: אל תילחצו. ברצינות, נשמו עמוק, פנקו את עצמכם בכוס קפה ועוגה מדי פעם - כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להירגע. אתם תעברו את טירוף החגים הזה, גם אם יידרשו להם כמה קרשי הצלה. אנחנו מבטיחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר