בחזור ממירון

הנהג השאיר את האם בתחנת דלק, וברח עם שלושת ילדיה

נהג של חברת נתיב אקספרס, עצר בתחנת דלק בדרך ממירון לירושלים והודיע על הפסקה של 10 דקות. לפי עדות הנוסעים, אחרי 11 דקות נסע מהמקום, והשאיר מאחור את האמא (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נהג של חברת 'נתיב אקספרס' שביצע אתמול (שלישי), נסיעה ממירון לירושלים, השאיר אימא בתחנת הדלק, בעוד שלושת ילדיה - יושבים על האוטובוס.

המקרה המזעזע פורסם ברשת החברתית לצד תמונת הנהג, שבתגובה לנוסעים שזעמו על חוסר ההתחשבות ועל המעשה הלא-אנושי שביצע, בחר להתגרות בהם באמצעות תנועה מגונה בידיו.

על פי עדות של אנשים שנסעו בקו זה, לא מדובר באיחור משמעותי, אלא באיחור של דקה (!) בלבד. לדבריהם, הנהג עצר בתחנת הדלק תוך הכרזה על הפסקה של 10 דקות.

כעבור 11 דקות, כך לפי העדות שהגיעה ל'כיכר השבת', התניע הנהג ופתח בנסיעה, תוך שהוא משאיר מספר נוסעים מאחור - בהם כאמור, גם אמא שילדיה היו על האוטובוס.

הנוסעים צעקו על הנהג וביקשו ממנו לעצור ולהמתין, אך הוא לא שעה לתחינותיהם ובאטימות לב בחר להמשיך בנסיעה - תוך כדי קריעת הילדים מאימם.

נהג 'נתיב אקספרס' תוקף חרדי, השנה בירושלים (צילום: Y.w.)

בתגובה, הודיעה חברת נתיב אקספרס כי הנהג זומן לשימוע, ועד אז - הוא מושעה מעבודתו. "לא מקובל עלינו שנהג שלנו יעשה דבר כזה ולא משנה מה הסיבה", נמסר מהחברה.

"הוא עובד עם ציבור והוא צריך לגלות סבלנות ולהתנהג בנימוס. הלקוחות תמיד צודקים גם כשהם טועים. כל הטענות לגבי נוסעים שהושארו מאחור נבדקות על ידי החברה".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס למקרה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הנהג הזה כבר לא על ההגה. זומן לשימוע לפני פיטורין".

"מצד אחד נעבוד קשה בעזרת השם כדי לשפר את תנאי העבודה וחווית הנהיגה של נהגי התחבורה הציבורית. מגיע גם להם יותר. מצד שני לא נתפשר בשום אופן על איכות השירות שנעניק למשתמשי התחבורה הציבורית ונגלה אפס סובלנות לתופעות פסולות כאלה", כתב השר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר