יש לנו נתח מנצח:

הזוג מאורוגוואי הכריז על זוכה

מתוך האלפים שנחשפו למשחק הזוגות המלהיב של נתח, נבחר הזוכה המאושר. משפחת פרידמן מאשדוד: "מכניסים הביתה רק בשר של נתח" (שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אלפים נחשפו למשחק הזוגות המלהיב של נתח, התאימו את כרטיסי הזיכרון והכניסו טוב-טוב לראש שאין כמו הזוג מאורוגוואי למטבח שלהם - ועכשיו נבחר הזוכה המאושר. השבוע התקשר הזוג למשפחת פרידמן מאשדוד ובישר לה שהיא יוצאת לסופ"ש מפנק במיוחד במלון לביא. אתם כבר מכירים אותו, את הזוג. כשהוא נותן, זה מכל הלב.

"עבורנו לא הייתה התלבטות בכלל", מספרים בני המשפחה. "אנחנו מכניסים הביתה רק נתחים של נתח. שילבנו בתפריט שלנו לא מעט חלקים, כשהמספור הברור של נתח מקל בבחירה ובהתאמה. כשהזוג מאורוגוואי נחת בארץ ניסינו אותו מיד וגילינו בשר איכותי במיוחד. הזכייה במשחק היא רק בונוס נוסף".

סטייק הזוגות של נתח מקורי, לא מעובד, בלי ערבובים שמוציאים את הטעם וההנאה. הוא מסודר יפה-יפה עם שומן שנותן לבשר דיגום של שיש, וכשאתם מניחים אותו על השולחן כולם יודעים שיש לכם סטייק בקר נקי אמיתי. "הוא התקבל בהצלחה היסטרית אצל הצרכנים, שהבינו שניתן להכין סטייק איכותי במחבת ביתית ופשוטה, ולהסתדר איתו בחוץ, במנגל או בארוחה בשטח", אומר אברהם רוזנברג, מנהל השיווק של נתח. "בשורה התחתונה, הזוג הציב סטנדרטים חדשים וגבוהים במיוחד בענף הבקר".

ממש כמו שאר הנתחים של נתח, גם הזוג מאורוגוואי זוכה לחותמת הכשרות של הגר"א רובין שליט"א, המחמיר לצאת ידי חובת כל השיטות, כולל חלק לשיטת הבית יוסף, ללא רירין. וכשבד"ץ מהדרין מופיע על האריזה, אתם יכולים לפתוח בלב רגוע.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר