לראשונה בעולם

מהפכני: ביקורי רופא - גם ב'קיוסקים' ובטאבלטים כשרים

כ-45% מהציבור החרדי נמנים על מאוחדת - ויזכו מעתה לנפלאות הרפואה ההיברידית, מבלי לוותר על עקרונותיהם • מנכ"לית מאוחדת בראיון מיוחד ל'כיכר השבת' (חדשות בריאות)

(צילום: כיכר השבת (תמונות: מוישי גולדשטיין, יח"צ))

במסיבת עיתונאים חגיגית, בהשתתפות עשרות מנהלי קשרי הלקוחות החרדים של 'מאוחדת', הושקה התוכנית המהפכנית 'מאוחדת היברידית' בהתאמה מלאה לציבור החרדי, ש-45% (!) ממנו נמנים על שירותי הבריאות של 'מאוחדת'.

במסיבה הציגו בכירי החברה את התוכנית שתאפשר ביקורים דיגיטליים אצל רופא המשפחה שלכם, ללא כל צורך לצאת מהבית ובהתאם לאורחות החיים החרדיים הקפדניים ביותר.

השירות פורץ דרך - כאשר קופת החולים 'מאוחדת' הינה הראשונה בעולם שמשלבת בין הרפואה המסורתית והפיזית בסניפי הקופה ובין החדשנות המהפכנית של רפואה באמצעות שיחות וידאו.

בשיחה עם כתב 'כיכר השבת' שהשתתף במסיבת העיתונאים, מספר משה ברים - מנהל המגזר החרדי במאוחדת, כי בקופה מאמינים ש"האישה החרדית היא שרת הבריאות של הבית. היא מחליטה לאיזו קופה להצטרף, היא מחליטה הכל".

"אני מתכוונת להקים בעתיד פרלמנט נשים, שייעץ לי בנושאי בריאות האשה והמשפחה החרדית", מוסיפה מנכ"לית מאוחדת, הגב' סיגל רגב רוזנברג ומבטיחה כי בעוד שנים ספורות יבינו כולם כי מדובר במהלך יוצא דופן.

מנכ"לית מאוחדת הגב' סיגל רגב רוזנברג, בשיחה עם כתב 'כיכר השבת'

האם הערוץ הדיגיטלי שהושק זה עתה, יתאים לאורחות חייהם של חרדים, ובפרט אלו שאינם גולשים באינטרנט כלל? אנו שואלים את ברים.

הוא משיב, כי גם לעשרות האחוזים מהמגזר החרדי שאינם מחוברים לרשת - ישנם פתרונות: א. קיוסקים דיגיטליים - כשם שבבנק ניתן לבצע מגוון פעולות באמצעות מכשירים המוצבים בבנק ללא כל צורך במפגש פיזי עם בנקאי, כך מציעה לכם מאוחדת. בשל העלות הנמוכה יחסית של שיטה זו, תוכל מאוחדת להציב 'קיוסקים' שכאלו בנקודות רבות בכל עיר. ב. טאבלטים ייעודיים - מאוחדת תציע גם מוצר מהפכני: טאבלט כשר וחסום שניתן להשתמש בו אך ורק לאלפליקציה הכשרה של מאוחדת. הטאבלט יוצע במחיר סמלי לכל דורש ובאישור כל הרבנים. "לא נעשה שום דבר שלא יעבור את הרבנים", מבטיח ברים.

המודל ההיברידי המהפכני של מאוחדת מציע שלושה ערוצים עיקריים להתקשרות עם הרופא: פנייה מקוונת לרופא: כאשר מה שאתם צריכים הוא מרשם לתרופה, הפניה לרופא מומחה או אישור מחלה. מבקשים ומקבלים מהרופא מסמכים חתומים דיגיטלית, באמצעות האמצעים הדיגיטליים.

ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו. השירות פורץ דרך ומאפשר לכם להתייעץ עם הרופא שלכם בלי להגיע למרפאה. הביקור הדיגיטלי מתקיים אצל הרופא הקבוע והמוכר שלכם ומתועד בתיק הרפואי – בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי להגיע אליה. הרופא שאיתו איתם משוחחים בווידאו הוא הרופא שלכם (ילדים, משפחה, נשים ועור. בהמשך יצטרפו כל שאר התחומים), שאתם מכירים, שיודע מי אתם. הביקור, כמו כל מערכות הקופה, מאובטח היטב והפרטיות שלכם נשמרת בקפדנות.

בקיצור: בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי לפנות חצי יום להגעה ולהמתנה בחדר ההמתנה.

"וכאשר אתם מעדיפים לפגוש את הרופא שלכם או שיש לכם התייעצות שדורשת פנים אל פנים, הרופאים המעולים של מאוחדת מחכים במרפאות, במקצוענות וביחס אישי ואנושי", מצהירים במאוחדת.

במקביל יש לזכור כי במאוחדת פועלים כארבעים מנהלי קשרי לקוחות חרדים, מתוך המגזר שמבינים את הצרכים ופועלים יומם ולילה כדי לפתור בעיות. לפי ברים, "כל אחד מאותם מנהלי קשרי לקוחות יכול להגיע לדרגים הגבוהים ביותר במאוחדת ולפתור כל בעייה".

מנהלי קשרי הלקוחות החרדים במאוחדת באירוע
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר