חילק סוכריות

כך הפתיע 'הליצן' את הטסים לאומן • צפו

נוסעי הטיסות לאוקראינה והאזור כבר מורגלים בהתקרב ראש השנה לדמויות ססגוניות, אבל אפילו הם הופתעו מיוזמתו של "לולי" במהלך הטיסה מתל אביב לוילנא הליטאית (מעניין)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: משה עמיאל)

נוסעי הטיסות לאוקראינה והאזור כבר מורגלים בהתקרב ראש השנה - אלפי יהודים מארץ ישראל ומהעולם כולו יעלו על מטוסים בדרך לאומן, ובכלל זה רגילים לראות מחזות של ריקודים ושירה. אך נראה, כי מהמחזה הזה אפילו האדישים שבדיילים והנוסעים - נדהמו.

במהלך טיסה מתל אביב לוילנה, אחד הנוסעים התלבש כליצן והחל לחלק סוכריות לנוסעים ולדיילים.

שמואל גורדון, בחור עליז בן 22, הינו 'ליצן רפואי', לאחר ההמראה החל להתלבש בבגדי הליצן, ולתדהמת הנוסעים, החל לעבור בין המושבים במטוס ולחלק לכולם סוכריות שהביא איתו מהבית. בתחילה נראה שהנוסעים היססו, ואפילו חסידי הברסלב שרגילים במחזות שאינם מן השגרה, התפלאו והרימו גבה.

אך עד מהרה גם הקשוחים שבדיילים 'נאלצו 'להיכנע' לחיוכו של 'לולי', כפי שהוא נקרא בפי כל.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר שמואל על השליחות שיש לו לדבריו לשמח בכל מקום את כולם. "כל החיים שלי, אני משתדל לשמח את כולם, בכל מקום שאני הולך אליו", מספר לולי ל'כיכר השבת'.

"אני מסתובב בבתי חולים יחד עם קבוצה של חברים במסגרת הארגון שלי "משמחי", ואנחנו משמחים את החולים. כל פעם שאני מעלה חיוך על פני חולה - זה מבחינתי שווה לי הכל. וכמובן, גם כשאני במטוס, זה לא פותר אותי מלהעלות חיוך על פני אנשים", הוא אומר בחיוך רחב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר