מבוי סתום

לפיד שם וטו: "ביבי ילך לטפל בתיקים שלו"

צוותי המשא ומתן של כחול לבן לבן והליכוד הודיעו כי הגיעו למבוי סתום. לפיד: בני גנץ יהיה ראש ממשלה. הניסיונות השקופים של הליכוד לסכסך לא מרשימים אף אחד אצלנו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, נפגש הערב (רביעי) פעם נוספת עם ראש הממשלה ויו"ר סיעת הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר סיעת כחול לבן בני גנץ במעונו בירושלים.

בזמן הפגישה, הודיעו צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן כי נקלעו למבוי סתום. בהמשך הערב, יודיע הנשיא על מי יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה.

יאיר לפיד צייץ הערב בטוויטר: "בני גנץ יהיה ראש ממשלה וביבי ילך לטפל בתיקיו הפליליים. הניסיונות השקופים של הליכוד לסכסך לא מרשימים אף אחד אצלנו".

כאמור, הנשיא אמור לחתום על כתב המינוי ולמסור אותו לידי המועמד בלשכתו. לאחר החתימה אמור הנשיא והמועמד הנבחר להרכבת הממשלה דברים באולם בית הנשיא.

כפי מה שמסמן, הנשיא ימליץ על נתניהו שירכיב את הממשלה, ציוצו של לפיד רק מחזק את הערכת הפרשנים כי גנץ ולפיד לא רוצים להרכיב ממשלה ראשונים.

בינתיים, בליכוד מתכוונים להחזיר את המנדט במהירות, מתוך כוונה כי במקרה וייכשלו בהרכבת הממשלה, עדיף להקדים את הבחירות ככל הניתן, כדי שאלו ייקבעו לפני התאריך בו יתקיימו הדיונים המשפטיים של נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר