"צדק ואמת"

נתניהו דורש מהיועמ"ש: שימוע בשידור חי

בשבוע הבא, יפתחו את השימוע לראש הממשלה בנימין נתניהו, המבקש שקיפות, כדרך שעשו השופט מלצר והנשיא ריבלין, בדיונים הנוגעים לבחירות: "הרי יהיו הדלפות" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

בשבוע הבא, יחל הליך השימוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הצהריים (חמישי) הוא דורש מהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להעביר אותם בשידור חי.

בסרטון שפרסם אומר נתניהו: "בשבוע הבא יפתח השימוע בענייני. אחרי שלוש שנים של מבול של הדלפות מגמתיות, חלקיות, הגיע הזמן שהציבור ישמע את הכל. גם את הצד שלי, בצורה שלמה ומלאה - ללא מתווכים, ללא צנזורים וללא מעוותים. לכן אני מבקש מהיועמ"ש לפתוח את השימוע לשידור חי".

"אני חושב שזה הדבר הדרוש וזה מה שעשה השופט מלצר ביחס לדיוני ועדת הבחירות, זה מה שעשה הנשיא ריבלין ביחס לדיונים עם המפלגות, אלה הדברים שנותנים ביטחון לציבור".

בפנייה למנדלבליט הוסיף, "אתה יודע שהשקיפות נותנת את האמת. הרי בלאו הכי יהיו הדלפות, אנחנו רואים כבר 300 הדלפות בלי שום טיפול ובלי שום חקירה. לכן הפרקטיקה הזאת תימשך".

"ובכן למה שהציבור יהיה ניזון מדברים חלקיים? אדרבא, הכל שיצא, לא רק שאין לי מה להסתיר - אני רוצה שהכל יישמע. זאת בקשתי, שידור חי של השימוע, כך נבטיח צדק ואמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר